Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Multi Pay Gateways

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-11 11:00
Weet niet of het hier thuis hoort maar kwam in de buurt ;).

In iedergeval had ik een vraagje, je hebt een aantal van die sites die regelen je payments enz. Daar mee bedoel ik dat ze meerdere betaalmethodes accepteren voor een webshop.

Neem het voorbeeld aan MultiPayServices of Moneybookers die accepteren iDEAL, Paypal, etc...
Heel veel webshops (vooral buitenlandse) hebben dat en ik wil graag ook zoiets hebben maar ik vroeg me af of er meer dan die 2 zijn.

Zijn er nog meer van zulke sites die dat doen? Zoja welke sites dan?

[ Voor 18% gewijzigd door Falcon93 op 02-04-2012 10:02 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:22

samo

yo/wassup

Ik denk dat je vooral eens moet gaan zoeken op "Payment Service Providers". Vervolgens ga je zelf eens een aantal providers vergelijken. Als je dan nog vragen hebt, lees je kort Het algemeen beleid #topicplaatsen door, en kan je kijken of jouw vraag hier of beter in Werk en Inkomen past. Denk dan aan feedback op jouw vergelijking, aanvullingen, of implementatievragen.

Wat hier in ieder geval niet past is de vraag of wij voor jou willen gaan zoeken naar alternatieven.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Is google stuk ofzo? [google="betaalproviders"] komt een hele waslijst uit...
edit:
Spuit 11 :P

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 02-04-2012 10:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.