Commerciële mailtjes van bol.com gaan niet weg?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-05 09:17
Beste tweakers,

Ik ontvang steeds van die commerciele mailtjes van bol.com sinds ik mijn eerste aankoop bij bol vorig jaar heb gedaan. Onder aan de mail staat netjes "afmelden" zodra ik dit doe, mijn email adres invoer en dan klik op "geen commerciele briefen meer ontvangen van bol.com" dan krijg ik een mailtje binnen dat het zo snel mogelijk verwerkt zal worden, en dit heb ik al 3 keer gedaan in een half jaar tijd. Maar ik krijg echter nogsteeds die f*cking mailtjes binnen. Ik heb de klantenservice van bol.com een mail gestuurd maar ze blijken niet te reageren (wacht nu al bijna een maand op antwoord). Het ergert me zelfs zo erg dat ik nooit meer bestel bij bol.com.

Wat zou ik hier het beste aan kunnen doen? Kan er aangifte tegen gedaan worden? net zoals de ene keer toen bedrijven aangegeven waren die nummers van mensen bellen die geregistreerd stonden in het belmeniet register. Ik kan er echt heel hard om ragen omdat ze er gewoon NIETS aan doen.

voor de mensen die denken dat ik niet zo moeilijk moet doen en ze maar gewoon moet verwijderen: Als ik iets online bestel dan wil ik die belangrijke informatie op mijn main email adres binnen krijgen maar ik wil daar totaal GEEN commerciële gedoe op hebben aangezien er in principe alleen maar belangrijke mailtjes op ontvangen en verzonden wordt

tl;dr: 3 keer afgemeld voor commerciële mailtjes van bol.com maar krijg ze nogsteeds binnen, klantenservice reageert niet op mail. wat kan ik er tegen doen ?

EDIT: Ik heb wel een email confirm gekregen dat bol.com mijn klacht heeft ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heb je ze ook al een keer gebeld? 0900 - 2025 438 (€ 0,15 PM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Aangifte? Doen!! Heeft die agent ook weer iets om te vertellen op verjaardagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
@mithras, inderdaad, 0,15 PM. Ik heb alleen een mobiele telefoon en aangezien er 0,15 PM + de volle kosten voor mijn mobiele provider + nog allerlei andere verborgen kosten bij zitten kom ik op ongeveer 1,??,- PM. Op deze rekening sta ik dus echt niet te wachten. En dan zullen er vast en zeker van die domme mensen achter de klantenservice zitten die anderen erbij moeten halen voor dit probleem en dan ben ik zo weer 15-20 minuten verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Door in te loggen op de Bol.com site kan je onder Mijn account en dan aan de rechterkant onder het menu Instellingen de knopw Nieuwsbrieven vinden waar je je bij alles kan afmelden....
Doe dat eerst eens voordat je gaat schreeuwen over aangifte enzo.. Ze hebben meer dan 1 soort nieuwsbrief namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
@The CarNagE Man, Sorry hoor maar ik heb de eerste keer alles uitgevinkt, 2e&3e keer op de link gedrukt dat ik geen commerciële mailtjes meer wil ontvangen. Maar ik krijg ze nogsteeds. En ik heb mijn email adres correct ingevuld en zelfs een automatische mail gekregen dat ze mijn gegevens hebben ontvangen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
Hier zijn screenshots die ik vanmorgen heb gemaakt:

http://www.mcjambi.com/bestanden/bol_com

En dan is dat 1 commerciële mailtje van die tientallen anderen.

[ Voor 26% gewijzigd door mcjambi op 02-04-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 20:52
anders blokkeer je toch het e-mailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:48

Zenyatta

Tsjakka!

Bol.com 0900-alternatief: 030 6008 872

@Carfanatic: als je alle mails van bol blokkeert, krijg je toch ook geen bevestiging meer van je bestellingen? Schiet je dan ook niet mee op.

Overigens koop ik wel regelmatig iets bij Bol, maar die commerciële mails krijg ik nooit.

Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 20:52
Christijn schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:57:
Bol.com 0900-alternatief: 030 6008 872

@Carfanatic: als je alle mails van bol blokkeert, krijg je toch ook geen bevestiging meer van je bestellingen? Schiet je dan ook niet mee op.

Overigens koop ik wel regelmatig iets bij Bol, maar die commerciële mails krijg ik nooit.
in je 3de screenshot staat toch gewoon nieuwsbrief@info.bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Waarom komen de afmeldingen binnen op gmail als "to me". En de nieuwsbrief op "to Jamilio"...
Heb je niet toevallig meerdere e-mail adressen, en misschien zelfs wel 2 accounts (of meer) bij Bol.com.

Het lijkt me echt heel sterk dat Bol hier niets aan doet aangezien ze vrij groot zijn en van de OPTA aan de regels moeten houden.

Verder is het ontvangen van een e-mail nou ook niet iets om jezelf zo druk om te maken... maar goed..

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
"to me" staat een pijltje bij die aangeeft dat het naar mijn email adres is verzonden. Ik weet dat ik me hier niet druk om moet maken, doe ik ook niet maar het is toch irritant dat als je een notificatie krijgt van je email en dat je dan een belangrijke email verwacht aangezien ik speciaal een email adres heb aangemaakt voor de commerciële spul zoals games en overige dingen, die ik eens in de week check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

mcjambi schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:09:
"to me" staat een pijltje bij die aangeeft dat het naar mijn email adres is verzonden.
Waar is de nieuwsbrief dan naartoe gestuurd (via mcjambi.com)? Ik denk echt dat het niet bij Bol.com fout gaat namelijk. Dat systeem is helemaal geautomatiseerd, dan zouden er meer klachten over moeten zijn.

Controleer even precies waar de nieuwsbrief naartoe wordt gestuurd, en log met dat e-mail adres in op Bol.com.
(moet een @mcjambi.com adres zijn lijkt het)
(Een mail aan "to me" is namelijk direct naar een @gmail.com / GoogleApps adres)

[ Voor 6% gewijzigd door ReCreator op 02-04-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
Ik weet zeker dat ik geen @mcjambi.com email heb gebruikt bij bol.com, heb voor de zekerheid in de inbox gechecked van mijn @mcjambi.com email's en daar staat niets van bol.com in. Maar als ik op dat kleine pijltje bij "to me" druk dan komt er zo een kleine pop upje waar mijn gmail adres in staat en mijn gegevens, dus wel de goeie mail adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
In je eigen screenshots staat toch "via mcjambi.com"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

bartbh schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:21:
In je eigen screenshots staat toch "via mcjambi.com"?
Ja dat zie ik ook namelijk ;)
Of iemand anders heeft je aangemeld.. dat kan ook natuurlijk :) Niks is zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
Ik zie hem al. En het is inderdaad ook niet het probleem van bol.com. (ik voel me nu zo een sukkel) hij komt inderdaad binnen via een @mcjambi.com email alleen ik krijg ze niet op mijn server binnen maar wel via gmail (het lijkt alsof de @mcjambi.com mail gehost word op de servers van google?). wat ik me alleen kan herinneren is dat ik bepaalde mailtjes door heb laten sturen naar mijn gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

mcjambi schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:27:
Ik zie hem al. En het is inderdaad ook niet het probleem van bol.com. (ik voel me nu zo een sukkel) hij komt inderdaad binnen via een @mcjambi.com email alleen ik krijg ze niet op mijn server binnen maar wel via gmail (het lijkt alsof de @mcjambi.com mail gehost word op de servers van google?). wat ik me alleen kan herinneren is dat ik bepaalde mailtjes door heb laten sturen naar mijn gmail.
Nou gelukkig heb je geen aangifte gedaan! anders zat je nu vast ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

mcjambi schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:27:
Gelukkig ben ik dus (nog) niet gek geworden ;) Kan gebeuren natuurlijk.
Misschien heb je je domein gekoppelt, of aliassen gemaakt naar je Gmail :) Is namelijk erg handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcjambi
Ja niet dat het erg is, ik vind het opzich wel gaaf maar ik had het echt niet door dat ik mailtjes binnen kreeg van @mcjambi.com. Er zijn dus meerdere mailtjes die ik gewoon binnenkrijg op mijn gmail. Maarja maakt niet uit voor mij is er weer een mysterie opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heb je gmail zo ingesteld dat deze uit een imap/pop inbox worden gehaald van mcjambi.com?
Pagina: 1