[PW] Laagste prijs in wenslijst tracker niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55
In mijn wenslijst tracker staat de Panasonic p42gt30. Op het moment van schrijven staat de laagste prijs op 599,-. Wanneer ik de pricewatch bezoek blijkt dat deze prijs onderaan in het grijs staat en dat de aanbiedende winkel (tvstore.nl - coolblue) nog niet beschikbaar is.

Ik begrijp hieruit dat het mogelijk is dat een startende onderneming alvast de pricewatch kan vullen. Kan er dan misschien voor gezorgd worden dat de prijs nog niet getoond wordt in de tracker?

edit:

Ondertussen wordt de prijs nu ook in de pricewatch getoond en werkt de link naar de shop nu ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Wimmel op 02-04-2012 10:52 ]

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 12:49

Ch3cker

Testlab Teamlead
TVstore.nl is een nieuwe winkel van CoolBlue die per 2 april, vandaag dus, aan de Pricewatch is toegevoegd. Vanochtend vroeg stonden echter de verzendkostenregels behorende bij deze winkel nog niet online, waardoor de prijzen nog 'greyed out' waren. Dat is inmiddels opgelost.

Wat ik uit jou verhaal begrijp is dat de deeplink naar tvstore.nl op dat moment nog niet naar behoren werkte. Gezien de winkel net nieuw aangemaakt was, waren er waarschijnlijk nog wat problemen met de betreffende feed. Als het goed is zou dit nu opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 20:57
Ch3cker schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:56:
Wat ik uit jou verhaal begrijp is dat de deeplink naar tvstore.nl op dat moment nog niet naar behoren werkte. Gezien de winkel net nieuw aangemaakt was, waren er waarschijnlijk nog wat problemen met de betreffende feed. Als het goed is zou dit nu opgelost moeten zijn.
De reden dat de link vanochtend nog niet werkte, was omdat de shop toen bij coolblue nog niet online stond. De shop is pas later in de ochtend online gegaan en vanmorgen kreeg je nog de melding dat de shop binnenkort ging openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:55
DarkShadow16 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:51:
[...]

De reden dat de link vanochtend nog niet werkte, was omdat de shop toen bij coolblue nog niet online stond. De shop is pas later in de ochtend online gegaan en vanmorgen kreeg je nog de melding dat de shop binnenkort ging openen.
Inderdaad.

Mijn probleem was voornamelijk dat er een prijs in de tracker werd getoond, die je niet direct terugvond in de PW. In ieder geval werkt alles weer als verwacht en TVstore.nl heeft meteen wat extra aandacht op de openingsdag ;-)

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs