[V&A] Wijziging User Review - [mattgick] [bernie2009]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 06:24
Nadat ik een volgens verkoper mattgick een onterechte review heb geplaatst heeft mattgick als "wraak"een review met onterechte beweringen (en dan blijf ik nog netjes) over mij (bernie2009) geplaatst.

Om een lang verhaal kort te maken..... mattgick weigert om zijn review te verwijderen terwijl hij deze review onterecht heeft geplaatst.

Mag ik reageren op beoordelingen van anderen?

Nee, het is niet toegestaan om te reageren op beoordelingen van anderen. Als je het inhoudelijk niet eens bent met een beoordeling die iemand bij jou geplaatst heeft kan je via andere wegen contact opnemen met de schrijver van de betreffende beoordeling. Aangezien het doorgaans een gebruiker zal betreffen waarmee je contact hebt gehad over de advertentie, heb je waarschijnlijk wel contactgegevens tot je beschikking. Zo niet dan kan je kijken of de gebruiker een e-mail adres op zijn Gallery-pagina heeft staan, of proberen een Direct Message te sturen.

Verzoek om de review van mattgick over mijn persoon (transactie eeepc) te verwijderen. mattgick wil na een aantal herhaalde verzoeken zijn review niet verwijderen.
Verdere details kunnen worden nagelezen bij de reviews (V&A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Volgens mij kan ik het beste de reviews over en weer verwijderen. Akkoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
Beste Zeef,

Daar ga ik niet mee akkoord omdat het niet toegestaan is om te reageren op beoordelingen van anderen.
Mijn review over deze tweaker is terecht. Er staan geen onwaarheden in. Zijn review over mij is doorspekt met onwaarheden (en dan blijf ik nog netjes).

Ik had een reactie geplaatst onder een advertentie van genoemde tweaker. Deze werd wel direct verwijderd.
Ik begrijp dan ook het probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Wat begrijp je niet aan "Reageer niet in topics waarin je zelf geen partij bent." :?

[ Voor 88% gewijzigd door Microkid op 18-04-2012 08:30 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
Beste Zeef,

Nogmaals over de verzendkosten. Tweaker wilde alles uit de kast en wilde ook zijn verzendkosten betaald hebben. Ik had € 100 betaald en kreeg € 92 terug. Netbook heb ik retour gestuurd en was wederom € 8 kwijt. Dus heb € 16 betaald voor een defect netbook. Ik heb hem voorgesteld om het netbook op mijn kosten terug te sturen zodat wij beiden € 8 kwijt zouden zijn. Deze tweaker wilde dat niet.

Blijft nog steeds de vraag waarom zijn review niet wordt verwijderd? Hij heeft dit tegen jullie eigen regels in, geplaatst. Volgens mij valt daar geen speld tussen te krijgen?
Als dan ook nog zijn review vol met onwaarheden staat dan kan je misschien begrijpen waarom ik boos ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Als ik de zaak nog eens lees blijf ik bij mijn eerste voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
Is het misschien mogelijk om een antwoord te krijgen waarom volgens jullie eigen regels, zijn review niet wordt verwijderd? Mijn reactie op zijn advertentie werd binnen de korste keren verwijderd. Dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Als verkoper staat het hem vrij om de transactie te beoordelen. Het is niet de bedoeling dat een derde persoon je gaat reviewen over een transactie waar deze derde niet bij betrokken is geweest.

Om eerlijk te zijn vind ik jou reactie ver over de grens van het betamelijk en je eisen neigen naar het onbeschofte. Er is daarom geen sprake van verwijdering van de review van mattgick en het tegelijkertijd laten staan va jouw review. Mijn aanbod om beide reviews te verwijderen staat nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
Mijn "eis" was dat we samen de verzendkosten zouden delen. Misschien goed om het nog eens door te lezen?
Wat er dan onbeschoft is mij geheel niet duidelijk.

Dat is boos ben is om het feit dat deze tweaker aantoonbare leugens over mij heeft verspreid.
Ik lees op tweakers dat met niet met jankverhalen aan moet komen. Nou, deze tweaker heeft janken tot zijn favoriete bezigheid gemaakt en schakelt dan ook nog zijn "vriendjes" in. Beetje belachelijk?

Ook deze reactie zal wel weer onbeschoft zijn. Dat moet dan maar. Ik werk dagelijks met leugenaars en manipulatoren. Je haalt ze er zo uit.

Feit blijft dat hij niet mag reageren op een beoordeling van mij. Zie de door tweakers.net opgestelde regels.
Dus mijn vraag is geheel terecht.

Nee, het is niet toegestaan om te reageren op beoordelingen van anderen. Als je het inhoudelijk niet eens bent met een beoordeling die iemand bij jou geplaatst heeft kan je via andere wegen contact opnemen met de schrijver van de betreffende beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Inderdaad is je reactie geheel in de lijn met alle eerdere communicatie en dat is van een betreurenswaardig niveau. Zeker de kwalificaties die je nu aanhaalt als "leugenaar" en "manipulator" slaan werkelijk als een tang op een varken en doen restanten sympathie voor je positie snel afbrokkelen. Dit wordt een heilloze weg want je bent alleen uit op je eigen gelijk en dat moet en zal je krijgen. Welnu, dat stopt hier.

De regels die je aanhaalt gaan hier niet over want de verkoper mág reageren op het verloop van de transactie en dat doet de verkoper ook. Hetgeen jij in je review hebt gezet zal ongetwijfeld een aansporing zijn geweest om een review te plaatsen maar inhoudelijk gaat het verhaal over de transactie en de communicatie. Dat is zijn goed recht en zal geen grond zijn om eenzijdig een review te verwijderen.

Of ik verwijder de beide reviews of ze blijven staan zoals ze zijn geplaatst.
Pagina: 1