Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-08 23:20
na het doodgaan van mijn ps3 60 gig heb ik mij een nieuwe ps3 slim 320 gig gekocht,omdat het de laser was die kapot was in de 60 gig heb ik al mijn gegevens gekopieerd naar de nieuwe ps3 via een netwerkkabel tussen de 2 ps3's. nu wil ik mij aanloggen op psn, maar hij zegt nu dat ik het e-mail adres van een ander account niet kan gebruiken...terwijl ik gewoon al mijn gegevens 1 op 1 heb overgezet naar de nieuwe playstation en er is ook maar 1 account op de nieuwe ps3... heeft iemand hier ervaring mee,of kent iemand hier een oplossing voor ? moet ik misschien iets wissen op de eerste ps3 ?

alvast bedankt.

PSN : runeviking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 11:49

D4NG3R

kiwi

:)

Dit is toch een van die dingen die je uitstekend kan googlen.

Zie zo bijvoorbeeld: http://community.us.plays...d/683082?start=0&tstart=0
yes you can!

When you create a new account in your new pS3?

Select the "Use existing Account" option.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vikingjunior
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-08 23:20
D4NG3R schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:25:
Dit is toch een van die dingen die je uitstekend kan googlen.

Zie zo bijvoorbeeld: http://community.us.plays...d/683082?start=0&tstart=0

[...]
dat je een bestaande account kan gebruiken weet ik,

maar het is nu het probleem dat ik niet kan aanloggen omdat de ps3 zegt dat ik niet het inlog-id(email) van een andere bruikeren kan gebruiken. maar op die ps3 staat geen andere gebruiker. en op mijn vorige ps3 is alles gewist van gegevens na de overdracht naar de nieuwe ps3

"update"

heb juist met de mensen van sony aan de lijn gehangen, en er blijkt dus een probleem te zijn met het e-mail adres dat aan mijn psn account hangt,heb nog een oud @msn email waarmee ik me in de tijd mee heb aangemeld, en al lang geleden had ik daar het paswoord op willen veranderen,maar tot op de dag van vandaag nog geen bericht gekregen om mijn pasw. te veranderen,nu gaan ze het nog is proberen,maar wachten op die mail kan tot 24uur duren 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door vikingjunior op 02-04-2012 17:39 ]

PSN : runeviking