tridef Linux player

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-08 21:10
Hi all,

ik vroeg mij af of er iemand bekend is met een goed tridef player voor Linux. Ben nu in het bezit van een LG D2342, alleen heb nog niks kunnen vinden om onder Linux een 3D film te kijken.

Ik heb bino geprobeerd, maar dat werkt alleen met gekleurde brilletjes.

Verder kan ik niet echt iets nuttigs vinden.

Mochten er ideen zijn, laat het maar horen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:30

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kan het überhaupt wel? Je hebt een apparaat met de juiste HDMI? Dus dat als je niet straks een spelertje hebt gevonden dat je alsnog in de penarie zit?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Onder Windhoos werkt alles, het is een passive monitor, met die cheap bios brilletjes. Onder Windhoos werkt het goed, alle films worden goed afgespeeld met tridef 3D player die bij de monitor zat, eigenlijk zou er dus een tridef 3D player voor Linux moeten zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
Heb even gekeken naar bino, maar dit is alleen voor gekleurde brilletjes, nog steeds geen goed 3D player voor Linux gevonden.

Suggesties zijn vooralsnog van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Bino kan het wel, je hebt dan de stereo output nodig met goede drivers (waarschijnlijk alleen de propietary nvidia drivers), of eventueel hdmi-frame-pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHeijerman
ik kan de stereo output inderdaad niet selecteren, en helaas, geen nvidia, maar amd :D
Pagina: 1