blue screen blue screen driver_irql_not_less_or_equal ?

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

• khalid7
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-07-2025
ik heb een pc gebouwd met windows 7 32 bits maar ik krijg steeds een blue screen tevoorschijn komen met erop blue screen driver_irql_not_less_or_equal ik vermoed dat het de koeler is want die zit niet goed vast kan dat de oorzaak zijn? de koeler draaid wel maar de 4 pootjes zeg maar zitten niet goed vast aan de moederbord dus hij beweegt wel?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met deze topics door te lezen, en aan de hand daarvan te gaan testen en zelf aan de slag te gaan (zoeken):
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Windows BSOD guide

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• khalid7
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-07-2025
heb dat ook gedaan onderdelen eruit gehaald enz maar alleen de koeler staat niet goed vast en daar twijfel ik dus aan

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan zorg je dat de koeler wel goed vast gezet wordt? Koeler die niet goed contact maakt zorgt voor een te hete CPU met allerlei vage fouten tot gevolg.

https://discord.com/invite/tweakers

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Met zo weinig info kan niemand iets zinngs zeggen. Sowieso, je post een softwarefoutmelding in een hardwaresubforum zonder ook maar een woord aan je hardware te wijden. Verwacht je dat we helderziend zijn :?

Zie wat betreft zeer karige topicstart:
Het algemeen beleid #quickstart

En inhoudloeijk inderdaad:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Windows XP en 2000 BSOD guide

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.