Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Huiskamer/Stuffis Generalis topics in sidebar

Pagina: 1
Acties:

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Ik wou graag een feature-request doen om ook huiskamer topics in de sidebar opgenomen te laten worden. Dit omdat ik best wel benieuwd ben in de topics in de Huiskamer/Stuffis Generalis, maar ik daar toch niet aan toe kom omdat mijn primaire manier van topics browsen de sidebar is en deze topic hier niet in voorkomen.

Ik kan mij ook voorstellen dat er mensen zijn die dit soort topics niet willen zien omdat ze vaak nergens over gaan of niet over dingen die echt tweaker gerelateerd zijn, daarom de volgende request:

Op het moment dat je toegang hebt voor Stuffis Generalis en/of de Huiskamer je ergens binnen je profiel met vinkjes (oid) aangeven dat je topics van Huiskamer/Stuffis Generalis in de sidebar wil zien.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je kunt gebruik maken van de karmastore feature 'RSS-feeds in tracker', dan kun je je eigen forumfeed (of HK/SG only feeds) instellen en dus toch de topics langs zien komen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Je zou in mijn inziens de tracker moeten kunnen instellen om alles te kunnen volgen waartoe je toegang hebt, dus ook de forumcategorieën waar je het over hebt. Ik ben het dus met je eens. Het heeft wel een lage prio :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56

crisp

Devver

Pixelated

De reden dat de forumtracker alleen topics uit publieke fora laat zien is een hele simpele: dat kunnen we eenvoudig en voor iedereen cachen. Het is technisch vooral een kosten-baten verhaal om dat meer te personaliseren op basis van de toegang en rechten die je hebt op het forum...

Intentionally left blank