Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 12:31
Hallo,

1 week geleden heb ik een Bold 9900 aangeschaft (abbo van Hi) en sinds gisteren zie ik kleine stofdeeltjes onder het scherm.

Nu valt het niet zo op in een donkere omgeving maar als het scherm uitstaat of als er direct zonlicht op schijnt irriteer ik me er wel aan.

Weet iemand toevallig of ik dan gelijk een nieuwe blackberry krijg als ik hem inlever (garantie) of moet ik weer standaard 1 - 3 weken wachten voor een nieuwe?

mvg,
Harvey

Verwijderd

Wat zei KPN toen je ze belde?

• Knamix
Dat ik ze naar een KPN winkel moest brengen of naar de winkel brengen waar ik het heb gehaald (ze wisten niet hoelang het zou duren of dat het gelijk gerepareerd wordt)

kan nu ook niet snel even naar de winkels omdat het Zondag is

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 09:18
Is niet normaal. Heb het toestel hier een maand en zie nog niets. Vandaag retour brengen naar KPN en een nieuwe vragen. Succes!

• Knamix
ben naar de winkel geweest waar ik hem vandaan heb (andere filliaal) en dit zeiden ze:

we kunnen er helaas niks aan doen wat het valt volgens mij niet onder fabrieks garantie,

ze zeiden wel van als je in het begin had gezien dat er stof onder het scherm zat (na aankoop) dan konden we hem nog omruilen maar we kunnen geen nieuwe geven omdat het 1: gebruikssporen zijn (moest maar een hoesje gebruiken, maar dat gebruik ik ook..) en 2: het is geen software fout dus we kunnen hem niet ruilen.

we kunnen hem wel opsturen maar dan ben je hem 4 weken kwijt en daar zit ik niet echt op te wachten omdat er belangrijke contacten op mijn lijst staan die alleen ping hebben (en ik geen reserve toestel heb)

nog andere suggesties wat ik zou kunnen doen of proberen? want ik ben wel bang dat het na verloop van tijd meer stof onder het scherm komt...

• TDCCBB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-11 09:18
4 weken lijkt me sterk. Ik had mijn defecte 9800 retour gebracht, binnen 2 weken had ik mijn eigen device volledig refurbished terug.

Ik zou hem retour brengen en kijken wat RIM zegt.

De policy is dat ze geen slecht functionerende of beschadigde devices retour zenden naar klanten.

Mijn 9800 was goed gevallen op het scherm, overal krassen. Het defect waarom die terug naar rim ging was een reboot loop waar die in bleef hangen, mogelijk veroorzaakt door een slecht contactpunt bij de accu. Dat is gerepareerd en daar bij hebben ze ook een nieuw scherm en nieuwe behuizing erop gezet. Inderdaad zonder kosten.

• Knamix
zou hem graag willen opsturen maar ik heb geen reserve toestel en zoals ik al heb gezegd (ik kan niet echt zonder PING)

dus dat is helaas geen mogelijkheid

gr
Pagina: 1