Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• here2peer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-04 16:11
Ik heb ongeveer 600 euries en ben op zoek naar een goede telefoon (liefst me quad maar dual mag ook).
Weet gewoon niet wat ik moet nemen, HTC one X? Galaxy nexus? kwee nie :?
zou handig zijn als misschien iemand die wat meer weet over telefoons me iets kan aanraden.

Misschien ergens een review over de HTC one X? of over de Galaxy Nexus?
alvast bedankt.

(spelling's fouten mede door dyslexie)

Verwijderd

here2peer schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:02:
Ik heb ongeveer 600 euries en ben op zoek naar een goede telefoon (liefst me quad maar dual mag ook).
Weet gewoon niet wat ik moet nemen, HTC one X? Galaxy nexus? kwee nie :?
zou handig zijn als misschien iemand die wat meer weet over telefoons me iets kan aanraden.

alvast bedankt.

Dit is moeilijk voor een ander te bepalen. Ik zou gewoon wat fora doorkijken en ervaringen lezen. Wij kunnen je niet echt zomaar helpen ofzo. Jouw topic zal daarom ook zeer waarschijnlijk gesloten worden.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats dit topic naar MAA, daar hoort het meer thuis. Houd ook in gedachten, hoe meer voorwerk je zelf doet, hoe beter de info zal zijn die je krijgt. Er zijn namelijk al topics over beide toestellen, die zou je eens door kunnen nemen. Wat meer eigen inzet zou dus niet overbodig zijn :)

Ook de titel heb ik aangepast, wat minder schreeuwend en wat meer informatief.

[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 01-04-2012 17:14 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-11 10:58

amas

Law of Nature: Chaos

Ik kan ook niet uit je post opmaken of je je keuze beperkt hebt tot die twee telefoons en daaruit wilt kiezen of dat je zomaar wat voorbeelden noemt. Wat betreft de keuze, alle telefoons rond die prijs zijn even snel, het komt uiteindelijk op persoonlijke voorkeur aan. Ga eens naar een telefoonwinkel of de Media Markt oid, en ga de telefoons zelf eens uitproberen. Voor de tech details: http://tweakers.net/price...TOlWMkqWsnE3BRogpGFUmwtAA
Verder maakt het ook nogal uit of je Android/iOS/Windows Phone wilt hebben. Zoals de twee posts boven mij al aangeven, zonder verdere info kan ik je niet meer advies geven dan dat ik al heb gedaan.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Verwijderd

here2peer schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:02:
alvast bedankt.

Zoek en gij zult (over de GN) meer dan voldoende vinden :)