Beste Tweakers,
onlangs heb ik van een maatje van mij een 2u kastje overgenomen, met voeding.
Nu wilde ik vandaag dit kastje opvullen, maar na alles netjes te hebben ingebouwd, gaat de handel niet aan! *damnit.. trap er weer in..eerst alles testen*
Gelijk alle aansluitingen gecontroleerd en deze zaten goed.
volgende gedachte: mobo stuk? => ander mobo, zelfde probleem.
Bij het aanzetten krijgen zowel de cpu fan als de voedingsfan een slinger en daar stopt het feest. Het power ledje op mijn mobo's branden wel. Dit geldt dus voor beide mobo's.
Volgende stap was de voeding testen. Deze heb ik getest door een verbinding te maken tussen de groene aansluiting(naam kwijt) en een ader. De ventilator van de voeding gaat hierdoor constant draaien.
Ra ra, wat is het probleem? Kan iemand mij hierbij helpen?
Wat extra info:
Beide moederborden zijn enkel uitgerust met CPU en geheugen. Rest heb ik los gehaald.
De voeding heeft een vermogen van 400 watt, moet dus genoeg zijn.
onlangs heb ik van een maatje van mij een 2u kastje overgenomen, met voeding.
Nu wilde ik vandaag dit kastje opvullen, maar na alles netjes te hebben ingebouwd, gaat de handel niet aan! *damnit.. trap er weer in..eerst alles testen*
Gelijk alle aansluitingen gecontroleerd en deze zaten goed.
volgende gedachte: mobo stuk? => ander mobo, zelfde probleem.
Bij het aanzetten krijgen zowel de cpu fan als de voedingsfan een slinger en daar stopt het feest. Het power ledje op mijn mobo's branden wel. Dit geldt dus voor beide mobo's.
Volgende stap was de voeding testen. Deze heb ik getest door een verbinding te maken tussen de groene aansluiting(naam kwijt) en een ader. De ventilator van de voeding gaat hierdoor constant draaien.
Ra ra, wat is het probleem? Kan iemand mij hierbij helpen?
Wat extra info:
Beide moederborden zijn enkel uitgerust met CPU en geheugen. Rest heb ik los gehaald.
De voeding heeft een vermogen van 400 watt, moet dus genoeg zijn.