Na mijn vorige topic en wat research ben ik tot de conclusie gekomen dat powerline toch te onbetrouwbaar is, en ik heb zo het idee dat 8m door 2 gewapend betonnen plafonds met een degelijke router en wireless adapter moet kunnen. Het probleem is dat ik geen ervaring heb met routers/wireless adapters omdat voorheen de pc direct naast de router stond. Ik zat te denken aan pricewatch: TP-Link TL-WR1043ND als router maar ik heb geen idee welke wireless adapter, dat PCI/PCI-e gedoe snap ik niet echt maar ik heb gelezen dat die dingen beter werken dan een usb adapter. Ik heb nu een oude linksys router en een bagger usb wireless stick van eminent(hij ziet zelfs maar 2 netwerken op zolder, met de laptop zie ik er al 6) en met die usb wireless stick van eminent kan ik ons netwerk niet eens detecteren terwijl ik met de laptop nog 1 streepje krijg op zolder.
Graag advies voor een router en wireless adapter die 8 meter door gewapend beton van een nieuwbouwwoning moet kunnen komen met 4-5 streepjes
Graag advies voor een router en wireless adapter die 8 meter door gewapend beton van een nieuwbouwwoning moet kunnen komen met 4-5 streepjes