Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Het is weer zover, ik kan mijn abo verlengen. Heb al 10 jaar een telfort abonement. De laatste keer verlengt zonder toestel.
Heb nu een Galaxy S die ik in september 2010 los gekocht heb. Nu wil ik verlengen met toestel, want de galaxy is wel erg snel leeg nu. Nieuwe accu heeft niet geholpen. Inmiddels is er dus android 4.0 wat beter schijnt te lopen.

Ik zou graag een gratis toestel willen icm een abo van rond de 35-45 euro per maand. Liefst met surf & mail bundel. Smsen doe ik maar 100 keer per maand hooguit.

Tegenwoordig is 2 jaar verlengen zo'n beetje de standaard zag ik.

Als het toestel dezelfde mogelijkheden heeft als mijn galaxy s ben ik tevreden. Heb ook zitten kijken naar een Iphone 4, maar die hebben volgens mij echt glas. Ben bang dat als het een keer valt het scherm stuk is. Iphone 4S schijnt veel beter te zijn, maar ook veel duurder.

Galaxy 3 is er nog niet en zal ook wel veel duurder worden dan ik wil. Ik wil dus niets bijbetalen. Heb liever een abo wat iets duurder is. Als het toestel het begeeft koop ik tussentijds wel een los toestel.

Maar volgens mij moet een toestel wel 2 jaar mee kunnen gaan. Ik hoor het graag van de kenners.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Verwijderd

Wat heb je zelf al gevonden?

• EvoII
Ik heb zitten kijken naar de HTC one V en X, naar de Iphone 4 en 4S.
De 4S is volgens mij een leuk toestel, maar moet wel bijbetalen. Heb overigens nog nooit een iphone gehad.

Verwijderd

EvoII schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:58:
Ik heb zitten kijken naar de HTC one V en X, naar de Iphone 4 en 4S.
De 4S is volgens mij een leuk toestel, maar moet wel bijbetalen. Heb overigens nog nooit een iphone gehad.
voor de 4s hoef je bij tele2 mobiel niet zo super veel bij te betalen..

smartmix 350 (minuten OF sms) + 1000mb databundel, 1e 9 maanden 22,50 dan 15 maanden 45 euro (36,56 per maand gemiddeld) + 68 euro bijbetalen..

http://www.gsmweb.nl/forms/t2531.htm

als je ook op zulke wederverkopers sites kijkt, zie je dat je bij telfort nagenoeg altijd het meest moet bijbetalen..
telfort is enkel goed bij sim only dus..

op gsmweb.nl betaal je voor een vergelijkbaar telfort abonnement met iphone 173 euro bij, zonder dat sms in de bundel zit en je maar 3 maanden 100% korting krijgt op je bundel (in vergelijking met tele2 zou dat dus 6 maanden 50% korting zijn)

http://www.gsmweb.nl/forms/tf248.htm

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 14:15 ]

• EvoII
Dat zijn wel leuke abo's idd! Ik zit naar smartmix 450 te kijken, en dan heb je hem gratis. Alleen moet ik dan dus overstappen naar tele2.
Mijn abo bij telfort loopt tot 31 mei. Verlengen kan 2 maanden voor je abo afloopt. Hoe werkt dat precies, of regelen ze dat bij gsmweb?
Heb daar mijn abo al een paar keer verlengt trouwens. Wel goede ervaringen mee. Alleen was dat gewoon via telfort. Bleef toen dus bij dezelfde provider.

Vind dat smartmix wel handig. 450 belminuten óf sms. Heb nu een abo van 500 belminuten en 1000 sms, maar heb elke maand zeker 900 sms over. Dat is dus wel jammer, en met smartmix heb je daar geen last van.

Is dat tele2 netwerk wel goed verder, of maken die gebruik van het kpn netwerk ofzo? Telfort doet dit namelijk wel.

Verwijderd

T-mobile.

Verwijderd

EvoII schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:25:
Dat zijn wel leuke abo's idd! Ik zit naar smartmix 450 te kijken, en dan heb je hem gratis. Alleen moet ik dan dus overstappen naar tele2.
Mijn abo bij telfort loopt tot 31 mei. Verlengen kan 2 maanden voor je abo afloopt. Hoe werkt dat precies, of regelen ze dat bij gsmweb?
Heb daar mijn abo al een paar keer verlengt trouwens. Wel goede ervaringen mee. Alleen was dat gewoon via telfort. Bleef toen dus bij dezelfde provider.

Vind dat smartmix wel handig. 450 belminuten óf sms. Heb nu een abo van 500 belminuten en 1000 sms, maar heb elke maand zeker 900 sms over. Dat is dus wel jammer, en met smartmix heb je daar geen last van.

Is dat tele2 netwerk wel goed verder, of maken die gebruik van het kpn netwerk ofzo? Telfort doet dit namelijk wel.
t-mobile netwerk zoals iemand anders het reeds al gezegd heeft. Ervaringen zijn verschillend, dus ik zou zeggen neem een t-mobile prepaid kaart en probeer of jij goed bereik hebt waar jij komt.. ik heb zelf t-mobile en heb niet veel te klagen..

overigens kan je met nummerbehoud tot 3 maanden van tevoren een nieuw abonnement aanvragen waarbij je nieuwe abonnement ingaat op dag van nummerbehoud (eventueel voor de zekerheid gewoon zelf erbij zetten op contract, dit is namelijk geowoon mogelijk!)

• EvoII
Ok bedankt. Kreeg net ook een mail van gsmweb dat ik kan verlengen. Ik zal is naar gsm web mailen wat ik het beste kan doen en hoe dat werkt. T mobile weet ik idd niet hoe dat werkt hier in de buurt. Volgens mij moeten die inmiddels toch wel een goed netwerk hebben lijkt me. Bestaat toch al wel een poosje ook...

Verwijderd

EvoII schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:45:
Ok bedankt. Kreeg net ook een mail van gsmweb dat ik kan verlengen. Ik zal is naar gsm web mailen wat ik het beste kan doen en hoe dat werkt. T mobile weet ik idd niet hoe dat werkt hier in de buurt. Volgens mij moeten die inmiddels toch wel een goed netwerk hebben lijkt me. Bestaat toch al wel een poosje ook...
als je gaat verlengen bij telfort zelf, doe dat wel snel.. vanaf 16 april starten ze met abonnementen waarbij toestel niet langer wordt gesubsidieerd en moet je het toestel leasen..

http://blogs.telfort.nl/

als je tele2 wilt zou ik om de kwaliteit te testen gewoon een t-mobile prepaid kaart kopen, op marktplaats verkopen ze die al voor 5 euro of zo..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 14:31 ]

• larsdevries
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-01-2015
Zit zelf ook bij telfort en overweeg toch om daar te verlengen met een HTC One V. Heb nu een HTC HD2 en vind dat formaat echt wel de max.

Heb ook vergeleken met andere aanbieders en telfort komt met Hi echt het goedkoopste uit, terwijl t-mobile echt het duurste is. Zelf bel ik nogal onregelmatig en daarom vind ik het belangrijk dat ik mijn overgebleven bundel mee kan nemen naar de volgende maand. Daarbij is telfort ook de enige die het toestaat dat je je internet bundel mee neemt.

Voor mij is de goedkoopste oplossing verlengen voor een jaar (200min, 25sms en 1Gb) en daarna sim-only voor nog een jaar. Ben dan iets van € 727 kwijt over 2 jaar verspreid.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

• EvoII
Ok bedankt. Ik heb zojuist een aanvraag gedaan voor een 2 jarig tele2 abo.

Smartmix 450 abonnement. Dat is 450 belminuten/sms voor 37,50 per maand. Momenteel met de volgende akties:

Tele2 netwerk akties:
SmartMix 150 t/m 750 abonnement: 1 jaar = 3 maanden 50% korting; 2 jaar = 9 maanden 50% korting.
Databundel Medium, Large & X-Large: 1 jaar = 3 maanden 50% korting; 2 jaar = 9 maanden 50% korting.
BlackBerrybundel Small & Large: 1 jaar = 3 maanden 50% korting; 2 jaar = 9 maanden 50% korting.

Databundel heb ik aan 1 gyg wel genoeg. Bij een 2 jarig 450 smartmix abo is de Iphone 4S 16 Gb gratis.
Vind dit wel een aantrekkelijk abo eigenlijk.
De eerste 9 maanden betaal ik dus de helft. Das 18,75 per maand.

Ik ben met dit abo over 2 jaar kwijt:

Smartmix 450 9 maanden voor 168,75, databundel 9 maanden voor 67,50. Totaal 1e 9 maanden 236,25

Resterende 15 maanden smartmix 450 voor 562,50, databundel 15 maanden 225,00. Totaal 15 maanden 787,50.

24 maanden is dat dan 1023,75. Verdeeld over 24 maanden komt dat uit op 42,65 per maand.

Momenteel heb ik een los telfort abonnement met 500 belminuten, 1000 sms en een surf & mail bundel. Hiervoor ben ik ook al 35 euro per maand kwijt.

Met het tele 2 abonnement dus 7,65 euro per maand meer. Dit is dan wel voor 2 jaar, maar hier heb ik dus wel een gratis Iphone 4S 16Gb bij. Bij telfort heb ik vorig jaar verlengd zonder toestel.
Over 2 jaar gezien ben ik dus 24x 7,65= 183,60 meer kwijt dan ik bij telfort kwijt zou zijn. Voor dat bedrag heb ik dus die Iphone.
Niet verkeerd toch?

Verwijderd

EvoII schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:42:
Ok bedankt. Ik heb zojuist een aanvraag gedaan voor een 2 jarig tele2 abo.

Smartmix 450 abonnement. Dat is 450 belminuten/sms voor 37,50 per maand. Momenteel met de volgende akties:

Tele2 netwerk akties:
SmartMix 150 t/m 750 abonnement: 1 jaar = 3 maanden 50% korting; 2 jaar = 9 maanden 50% korting.
Databundel Medium, Large & X-Large: 1 jaar = 3 maanden 50% korting; 2 jaar = 9 maanden 50% korting.
BlackBerrybundel Small & Large: 1 jaar = 3 maanden 50% korting; 2 jaar = 9 maanden 50% korting.

Databundel heb ik aan 1 gyg wel genoeg. Bij een 2 jarig 450 smartmix abo is de Iphone 4S 16 Gb gratis.
Vind dit wel een aantrekkelijk abo eigenlijk.
De eerste 9 maanden betaal ik dus de helft. Das 18,75 per maand.

Ik ben met dit abo over 2 jaar kwijt:

Smartmix 450 9 maanden voor 168,75, databundel 9 maanden voor 67,50. Totaal 1e 9 maanden 236,25

Resterende 15 maanden smartmix 450 voor 562,50, databundel 15 maanden 225,00. Totaal 15 maanden 787,50.

24 maanden is dat dan 1023,75. Verdeeld over 24 maanden komt dat uit op 42,65 per maand.

Momenteel heb ik een los telfort abonnement met 500 belminuten, 1000 sms en een surf & mail bundel. Hiervoor ben ik ook al 35 euro per maand kwijt.

Met het tele 2 abonnement dus 7,65 euro per maand meer. Dit is dan wel voor 2 jaar, maar hier heb ik dus wel een gratis Iphone 4S 16Gb bij. Bij telfort heb ik vorig jaar verlengd zonder toestel.
Over 2 jaar gezien ben ik dus 24x 7,65= 183,60 meer kwijt dan ik bij telfort kwijt zou zijn. Voor dat bedrag heb ik dus die Iphone.
Niet verkeerd toch?
nee inderdaad! goeie deal..

Verwijderd

larsdevries schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:52:
Zit zelf ook bij telfort en overweeg toch om daar te verlengen met een HTC One V. Heb nu een HTC HD2 en vind dat formaat echt wel de max.

Heb ook vergeleken met andere aanbieders en telfort komt met Hi echt het goedkoopste uit, terwijl t-mobile echt het duurste is. Zelf bel ik nogal onregelmatig en daarom vind ik het belangrijk dat ik mijn overgebleven bundel mee kan nemen naar de volgende maand. Daarbij is telfort ook de enige die het toestaat dat je je internet bundel mee neemt.

Voor mij is de goedkoopste oplossing verlengen voor een jaar (200min, 25sms en 1Gb) en daarna sim-only voor nog een jaar. Ben dan iets van € 727 kwijt over 2 jaar verspreid.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
25 sms is zo weinig dat je daar beter geen bundel voor kunt nemen.. op android toestellen heb je namelijk een applicatie genaamd ¨websms¨ en gecombineerd met de ¨websms fishtext connector¨ kan je profiteren van lage fishtext tarieven (verschilt per nummer oorsprong waar je de sms naartoe stuurt, door nummerbehoud kan het zijn dus dat je voor 3 cent sms´t naar een t-mobile abonnee)

Network Euro
KPN B.V. (KPN B.V.) 0.0400
Orange Nederland N.V. (Orange Nederland N.V.) 0.0600
T-Mobile Netherlands B.V. (T-Mobile NL) 0.0600
Tele2 (Tele2) 0.0150
TELFORT B.V. (Telfort B.V.) 0.0300
Vodafone Libertel B.V. (vodafone) 0.0500
bron: www.fishtext.com

voordeel is dat je de beltegoed dat je hiervoor hebt eindeloos kunt meenemen :)
Pagina: 1