Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453282

Topicstarter
Sinds kort een Loewe Individual TV in mijn bezit, echter krijg ik geen beeld van mijn Blu-Ray speler via mijn receiver.
De Blu-Ray speler is van Philips een BDP3000 en het is een Onkyo TX-SR507 receiver.
Op mijn oude Samsung TV had ik nergens geen problemen mee.
Wanneer ik mijn BD-speler rechtstreeks op mijn TV aansluit doet het probleem zich niet voor.
De BD-speler geeft wel een HDCP error als ik hem via mijn receiver aansluit.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zoek eens uit wat hdcp is :)

Wikipedia: High-bandwidth Digital Content Protection
HDCP maakt gebruik van een blacklist (zwarte lijst). Elke HDCP-chip heeft een uniek identificatienummer (ID). Wanneer achterhaald wordt dat een van deze chips gebruikt wordt voor illegale weergave van digitale videobestanden, verschijnt haar ID-nummer op de blacklist. Deze blacklist wordt "up to date" gehouden en toegevoegd aan nieuw HDCP-materiaal. Via de films zelf, een update van het besturingssysteem of gewoon via andere HDCP-chips wordt de lijst verspreid. Het is daardoor bijvoorbeeld onmogelijk om via een blacklisted chip een film af te spelen die deze blacklist bevat. Blacklisted HDCP-apparaten kunnen zo eigenlijk onbruikbaar worden gemaakt.
en zo zijn er meer redenen voor een error maar altijd met als uitganspunt om dingen niet kopieerbaar te maken

[ Voor 70% gewijzigd door Fish op 31-03-2012 23:30 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er zit nog geen eens een BD in mijn speler.. Hij geeft het startscherm al niet eens weer, anders zou ik ook geen beeld hebben wanneer ik de speler rechtstreeks op mijn tv aansluit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:16

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Is de tv FullHD? Zet je Bluray eens op een lagere resolutie, zodat hij `m misschien wel pakt (en vervolgens vanaf de Loewe weer omhoog zetten).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Top, hij stond op de laagste resolutie en heb hem op een hogere gezet en nu doet hij het wel!
Bedankt voor je reactie!