Toon posts:

Android op iPhone 3G

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een iPhone 3G liggen waar ik graag Android op wil gaan zetten.
Maar nou is mijn vraag of ik daar Whatsapp en Ebuddy etc. op kan zetten?
Heeft iemand hier ervaring mee? want ik wil dit heelgraag gaan proberen, want ik ben iOs voortaan een beetje zat met al die betaalde app's en rotzooi.
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Android op een iPhone?

En het is bijna 1 april. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Dat dacht ik eerst ook, maar misschien kan het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

En bij PCWorld doen ze niet aan 1 april grappen?

Op dit moment 0 comments. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Beetje tegenstrijdige gedachte: je bent iOS zat, je wilt minder rotzooi, en dan wil je een oude custom Android build installeren waar je door allerlei hoepels moet springen om het te laten werken. Daarnaast ga je op Android zeker niet minder rotzooi vinden, hooguit meer vrijheid en mogelijkheden.

@ andere posters: het kán wel (ivm gekraakte bootloader van iphone 2G en 3G), heb het iets van anderhalf jaar geleden zien werken en mee gespeeld op de telefoon van een collega van me. Had zelfs een mooi dual boot dingetje, alleen werkte de helft van Android niet ivm missende drivers.

[ Voor 4% gewijzigd door spone op 31-03-2012 23:07 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:01
Kun je waarschijnlijk beter een budget android telefoon kopen..

[ Voor 3% gewijzigd door BastiaanCM op 31-03-2012 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:51

iChaos

It's Lupus.

Mensen die beginnen over 1 april: kijk eens langer dan je neus lang is.

Ja, je kan Android draaien dankzij het iDroid Project (die ook met iX bezig waren, om een desktopomgeving op de iPhone te zetten). Het project staat echter nog steeds in de kinderschoenen en inmiddels zitten ze nog steeds op FroYo. Het is meer een Proof of Concept dan een echte werkende versie, en ik betwijfel dat die ontwikkeling nog verder gaat.

Zoals anderen al zeiden, koop een Androidtoestel, voor minder dan 150 euro heb je al toestellen die het niet gek doen voor die prijs (ZTE Blade bijv.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:10
Ik kan mij anders prima voorstellen dat mensen een iPhone willen vanwege de degelijkheid, kwaliteit van de hardware of het design - maar graag een 'eigen' of ander besturingssysteem er op willen. Voor zover ik weet heeft zelfs Linus Torvalds een Apple laptop - met Linux er op, voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:51

iChaos

It's Lupus.

vanaalten schreef op maandag 02 april 2012 @ 18:47:
Ik kan mij anders prima voorstellen dat mensen een iPhone willen vanwege de degelijkheid, kwaliteit van de hardware of het design - maar graag een 'eigen' of ander besturingssysteem er op willen. Voor zover ik weet heeft zelfs Linus Torvalds een Apple laptop - met Linux er op, voor zover ik weet.
Ik kan me het ook best voorstellen hoor, een iPhone 4S die Android draait en ADB, fastboot en al die gein ondersteunt, zou ik ook best overwegen. Maar een iPhone 3G van 600MHz die op FroYo draait zonder Power Management Unit of WiFi gaat hem niet worden.
Pagina: 1