Ik zit een beetje met een probleem. Ik probeer naar een mailserver te browsen (we gebruiken gmail vanuit de vereniging, dus gmail.verenigingsnaam.nl) maar ik krijg een 404 in Firefox en de volgende error in Chrome:
[EDIT] hotmail heeft ook eventjes een 404 gegeven, maar die doet het weer...
[EDIT2] Wikipedia weigerde in eerste instantie om afbeeldingen te laden zodra er op geklikt werd, maar nu ook nog eens op de pagina's zelf? This is frustrating
Google.com an sich kan ik ook niet bereiken, wel google.nl. Is dit een virus in m'n systeem of m'n wireless router ofzo? Ik heb geen rare processen voorbij zien komen in m'n task manager... Ik maak me een beetje zorgenDit is waarschijnlijk niet de site die u zoekt!
U probeert www.google.com te bereiken, maar u heeft een server bereikt die zich identificeert als *.quantserve.com. Dit kan worden veroorzaakt door een verkeerde configuratie op de server, of door iets ernstigers. Een hacker op uw netwerk wil u misschien een nepversie laten bezoeken van www.google.com, die mogelijk schadelijk is. U kunt beter niet verdergaan.

[EDIT] hotmail heeft ook eventjes een 404 gegeven, maar die doet het weer...
[EDIT2] Wikipedia weigerde in eerste instantie om afbeeldingen te laden zodra er op geklikt werd, maar nu ook nog eens op de pagina's zelf? This is frustrating
[ Voor 12% gewijzigd door BorgMan op 31-03-2012 23:24 ]
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!