Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreamspeed
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-05 20:40
Hey beste Tweakers,

Ik heb een HTC One X besteld om de volgende reden: Dat ik al een half jaar met een langzame ***** xperia (leen toestel) rond loop omdat me oude telefoon is overleden. Alleen mijn huidige abbo loopt nog tot september.
Nu heb ik dus een nieuwe HTC besteld met een nieuw vodafone abonnement en een nieuw nummer.

Maar ik gebruik graag me oude nummer als dit mogelijk is. Maar deze kan ik niet behouden omdat me abonnement nog loopt en ik dit niet kan afkopen, omdat ik anders een mooie aanbieding moest laten lopen.

Dus nu de ten dollar question; Aangezien is straks 2 vodafone nummers heb. Zou ik me nieuwe nummer niet kunnen overzetten naar me (oude) abbo? Zodat ik me oude bestaande nummer kan gebruiken en het nieuwe nummer vergaat met me oude abonnement. Dus eigenlijk is het alleen maar het nummer wisselen. :)

(Nog niet gebeld met de vodafone hot line, omdat het nieuwe abbo nog niet is ingegaan)

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-09 15:30
Nee dat is niet mogelijk volgens mij. Als je zeker wilt zijn moet je als nog even de Vodafone helpdesk bellen die kunnen deze vraag ook beantwoorden als je het abonnement nog niet is ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat dat niet omdat je andere abonnement nog niet afgelopen is, misschien dat het gaat als je het andere nummer afkoopt wat nog tot september loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreamspeed
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-05 20:40
Bellen doe ik zowizo :) Lijkt me dat dat wel zou moeten kunnen. Ze kunnen ook wel je nummer aan KPN bijvoorbeeld geven als je zou overstappen. Ik laat me verassen. Ander word het een nieuwe nummer uit me hoofd leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gemertp
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 21:08
Ik heb dit bij T-Mobile gedaan afgelopen jaar met een prepaid nummer en abonnement beide van T-Mobile. Dus het kan in principe wel, ik weet alleen niet of het ook bij Vodafone kan. Er waren daarna wel wat issues met de voicemails die niet helemaal klopten maar dat was redelijk snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
gemertp schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:08:
Ik heb dit bij T-Mobile gedaan afgelopen jaar met een prepaid nummer en abonnement beide van T-Mobile. Dus het kan in principe wel, ik weet alleen niet of het ook bij Vodafone kan. Er waren daarna wel wat issues met de voicemails die niet helemaal klopten maar dat was redelijk snel opgelost.
Voor zover ik weet is was Ben destijds de enige waarbij een aanvraag voor nummerportering ook werd verwerkt als je abonnement allang was ingegaan, mits het oude nummer aan de voorwaarden voldeed. Zo heb ik ooit een nummer dat oorspronkelijk van Libertel was naar T-Mobile geporteerd, terwijl het T-Mobile nummer reeds contractvrij was. Onlangs heb ik hetzelfde grapje uitgehaald voor iemand van PTT naar T-Mobile, terwijl het T-Mobile nummer al contractvrij was.

Bij Libertel en bij de PTT was dat destijds niet mogelijk. Wellicht is dat nu anders bij Vodafone of PTT, maar ik denk het niet.
Pagina: 1