ik ben op zoek naar een Nederlandse handleiding voor dit spel. Op de cd-rom kan ik m niet vinden.
Alleen maar Engels,Duits,Frans en Spaans. wie kan mij helpen?
Die is er niet. ANNO 1404 is er alleen in het Engels en Duits en handleidingen in het Frans of Spaans had ik niet eens verwacht. NL kan je wel vergeten ben ik bang.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens Tukk in "[PC] Anno 1404" is er wel een Nederlandstalige handleiding, al zat die wel bij de versie die deze gebruiker kocht.
ja, op het doosje staat keurig Nederlandse handleiding, maar ík kan m niet vinden
tegenwoordig staat er in de handleiding toch alleen maar wat de standaard knoppen zijn en hoe je het spel moet installeren.
De basis dingen leer je door de tutorials te spelen. Geavanceerde dingen vindt je op fansites.
De basis dingen leer je door de tutorials te spelen. Geavanceerde dingen vindt je op fansites.
raar bij mijn versie zit een Nederlands boekje en op het boekje staat de keycode. geen boekje geen code
[ Voor 5% gewijzigd door stappel_ op 01-04-2012 21:54 ]
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Je topic getuigd wel van erg weinig inzet en volgens mij heb je inmiddels wel genoeg aanwijzingen betreffende je vraag.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()