hallo allemaal,
gisterenavond fanatiek begonnen met mijn computer te bouwen, ging allemaal voorspoedig. (dacht ik )
nu wou ik hem gisteren aan zetten en toen gebeurde er dit YouTube: PC.MOV .actie op 15 sec
vanmorgen alles losgehaald en opnieuw aangesloten maar hetzelfde probleem doet zich voor.
een stekker die uit de voeding komt is over, ik heb ook geen idee waar die moet.
de mobo en cpu voeding zijn aangesloten, en ook de power en reset buttons zijn goed aangesloten.
er zit ook een temparatuursensor in met een regelbare fan. deze moet je aansluiten met een kabel met meerdere aansluitpunten, die eindigt in de voeding. er zit ook een 4 pins aansluiting op voor het mobo (denk ik)
word deze ook aangesloten? hij krijgt al stroom van de voeding.
in de voeding zit de videokaart, ssd, brander/lezer, fans to fan controller.
min computer bestaat uit de volgende componenten.
ocz mod-extreme pro 600 watt
sparkle gtx 570
core I5
hyper tx3
zalman z9 (kast)
g.skill ripjaws 8gb
weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
gisterenavond fanatiek begonnen met mijn computer te bouwen, ging allemaal voorspoedig. (dacht ik )
nu wou ik hem gisteren aan zetten en toen gebeurde er dit YouTube: PC.MOV .actie op 15 sec
vanmorgen alles losgehaald en opnieuw aangesloten maar hetzelfde probleem doet zich voor.
een stekker die uit de voeding komt is over, ik heb ook geen idee waar die moet.
de mobo en cpu voeding zijn aangesloten, en ook de power en reset buttons zijn goed aangesloten.
er zit ook een temparatuursensor in met een regelbare fan. deze moet je aansluiten met een kabel met meerdere aansluitpunten, die eindigt in de voeding. er zit ook een 4 pins aansluiting op voor het mobo (denk ik)
word deze ook aangesloten? hij krijgt al stroom van de voeding.
in de voeding zit de videokaart, ssd, brander/lezer, fans to fan controller.
min computer bestaat uit de volgende componenten.
ocz mod-extreme pro 600 watt
sparkle gtx 570
core I5
hyper tx3
zalman z9 (kast)
g.skill ripjaws 8gb
weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?