Toon posts:

(audio)capture lukt niet met StudioDC10plus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Forum,
Het lukt me niet audio te capturen met mijn videomontage in StudioDC10plus van Pinnacle. Alle line-in volumeregelingen geopend. Bij menu:"bewerken" wel videobeelden, geen geluid. VREEMD is dat in het opnamemenu de geluidsinstellingen niet worden gehighlight. Ik heb al een andere SB128-kaart uitgeprobeerd maar nog geen succes. Wie herkent dit probleem? Ik kom er niet meer uit:'(
Thankssss, Nico.

Verwijderd

Ik heb het probleem in de winkel gehad waar ik werk, dit was met een machine met windows ME naar een driver update werkte alles weer flex. }:0

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 20:38

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

kijk eens bij de Windows instellingen of de line in van je geluidskaart wel openstaat. Deze staat default meestal dicht !

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

Verwijderd

Heb je toch wel een apart audio kabeltje van tulp links rechts naar een mike jack lopen?
Anders is het logisch dat je geen geluid krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
Windows instellingen staan okee, en stekkertjes zij ook okee. Het probleem is dat ik in het prog de geluidsinstellingen niet gehighlight staan (en dus niet ingesteld kunnen worden).

======================================================================
Ik heb het probleem in de winkel gehad waar ik werk, dit was met een machine met windows ME naar een driver update werkte alles weer flex.
======================================================================

Welke driver update bedoel je precies??