Passan de Prolimatech Armaclips op de Scythe slip stream 140

Pagina: 1
Acties:

• MTR-Gamer
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-12-2025
zie titel: ja of nee? ik schijn het niet op internet te kunnen vinden.

het gaat om deze:http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=tl9y4f

alvast bedankt!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01 09:49
Scythe 140mm heeft 120mm mounting holes. Dus als de clips op 120mm fans passen dan zullen ze ook op de scythe slip stream 140mm passen.

• MTR-Gamer
n0elite schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:48:
Scythe 140mm heeft 120mm mounting holes. Dus als de clips op 120mm fans passen dan zullen ze ook op de scythe slip stream 140mm passen.
uuum..... de Armaclips maken geen gebruik van de holes.... het zijn clipjes die op aan de zijkant zitten, en ik vraag me af of ze passen aangezien de scythe een rodne vorm heeft.

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
(jarig!)
vraag het aan de fabrikant?

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-01 09:49
Verder vind ik je OP zeer karrig. Hoe moet ik weten hoe die Prolimatech clips eruit zien. doe eens wat meer moeite voordat je een vraag stelt.

• MTR-Gamer
n0elite schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:42:
Verder vind ik je OP zeer karrig. Hoe moet ik weten hoe die Prolimatech clips eruit zien. doe eens wat meer moeite voordat je een vraag stelt.
het spijt me, ik zit normaal gesproken op hardware.info waar mensen dat soort dingen (zoals wat armaclips zijn) wel weten. zoals je merkt ben ik nieuw hier en ik dacht dat dit een soortgelijke site was.

Armaclips zijn speciale clips die bijgeleverd worden bij het armageddon koelblok van Prolimnatech. je zet ze vast aan de zijkant van de fan, waarna je de fan tegen de zijkant van het bevestigingspunt aanlegt en alleen maar zachtjes op de clip hoeft te drukken op hem vats te zetten. het is een makkelijk, en heel stevig bevestigingssysteem. helaas passen ze niet op elke fan (maar wel op veel)

[ Voor 3% gewijzigd door MTR-Gamer op 01-04-2012 19:04 ]

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:23
MTR-Gamer schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:03:
[...]het spijt me, ik zit normaal gesproken op hardware.info waar mensen dat soort dingen (zoals wat armaclips zijn) wel weten. zoals je merkt ben ik nieuw hier en ik dacht dat dit een soortgelijke site was.
Ik zit op beide, maar had geen idee wat je bedoelde, naast een type fan houder natuurlijk. Waar n0elite op doelt, denk ik, is dat je een vraag stelt zonder de moeite te nemen om een klikbare link erbij te zetten of informatie over waar je gezocht hebt. Het internet is vrij groot, naar het schijnt...

Daarnaast; dit is Tweakers, als de standaard clip niet past, maak je zelf iets. Tie-wraps werken uitstekend bijvoorbeeld.

Ik heb even de moeite genomen op te zoeken wat het precies zijn. Voor andere Tweakers; zie hier.
Of ze passen weet ik niet, maar ik denk van wel, aangezien ze voor 14cm fans gemaakt zijn. En als ze niet passen, zou ik me daar niet door laten weerhouden.

[ Voor 18% gewijzigd door Crahsystor op 01-04-2012 19:31 ]

Addicted to silent computing

• MTR-Gamer
ok ^^ thanks. duidelijke foto van de clipjes btw
Pagina: 1