Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Joostul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 14:37
Ik heb het HTC Flyer tablet (single core 1,5ghz 1g RAM, HC, pennetje grote plus voor mij) op ibood besteld voor 225. Wat ook wel een beetje mijn maximale budget is. Nu zat ik verder te zoeken op het internet en toch een beetje aan het twijfelen. Want over maximaal een half jaartje komen er dus waarschijnlijk bijvoorbeeld de google nexus tablet (quadcore, 1gb ram, grotere resolutie, ICS) uit. Waarschijnlijk door asus geproduceerd. Zal ik mijn bestelling cancellen en even kijken wat er uit gaat komen de komende tijd of de bestelling houden en gewoon mijn ogen open houden en misschien mijn HTC Flyer later verkopen (prijsvastheid bij zeer voorzichtig gebruik?) en upgraden als er een betere optie is? Of zijn er nu al betere opties die ik gemist heb? Ik wil wel graag het 7 inch formaat houden. Bij voorbaat dank :)

Oh waar ik het tablet voor koop is vooral:
- Skypen met vriendin
- Social Media
- Browsing (vooral snachts)
- Schetsen/notes op school (teken zelf veel, ook voor school)

[ Voor 9% gewijzigd door Joostul op 31-03-2012 00:09 ]

• podvizsen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-11 20:34
Tja, de Flyer is niet het beste wat er op dit moment te halen valt. In elk geval is de Flyer voor 225 euro nog steeds een prima tablet. Het ligt eraan wat je ermee wil doen. Ik zou hem gewoon houden. Dat pennetje is echt iets voor de Flyer en de Nexus tablet zal een flink stuk duurder dan deze zijn. Waar je wel rekening mee moet houden is dat de Flyer tweedehands niet veel meer waard zal zijn...

• Joostul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 14:37
Oké bedankt voor je reactie, sorry ik heb hem even gemist, want ik had mijn flyer ondertussen binnen :D. Ik heb hem dus nu een paar dagen en bevalt me super goed, zeker voor de prijs inderdaad. De nexus tablet 7 inch zou voor rond de 250 of 200 dollar verkopen, dus dat is ongeveer hetzelfde. Ik ga van de zomer langs amerika (tussenstop) dus ik heb besloten dat ik daar even ga kijken voor de nexus tablet als ik daar geld voor heb op dat moment. Daar is hij waarschijnlijk een stuk goedkoper dan in nederland. Als ik hem dan haal geef ik de flyer aan mijn vriendin.

Ik ben trouwens echt heel erg tevreden over de Flyer. Ik was een beetje bang day de single core problemen ging geven, maar dat valt heel erg mee tot nu toe, ik denk door de toch wel redelijke 1,5ghz. Pen werkt heel fijn, zeker voor mij ivm opleiding ed. Het enige jammere vind ik dat de hardware buttons niet meer aan kunnen ipv de on-screen buttons. Maargoed klein punt.