Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PHP] Webmaster Tools Google Api

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Volcanophp
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-03-2023
Al enige dagen ben ik op zoek naar informatie over de webmasters tools api van Google. Kom er niet aan uit en heb wat meer informatie nodig.

Ik wil graag alle functionaliteit van de webmasters tools integreren in mijn CMS. Aardig wat programmeer ervaring maar de documentatie is nihil. Ik heb de api op mijn site gezet, dit gebeurt met zend. Maar er staan alleen voorbeelden bij voor alle andere dingen van google zoals youtube. Verder heb ik Protocol gevonden met de datastructuur.

Wat mis ik nog? Hoe maak ik connectie en verstuur ik mijn verzoeken? ik kom er niet aan uit. Misschien heeft iemand enkele voorbeelden. Bij voorbaat enorme dank.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misschien mis ik wat, maar ben je überhaupt wel begonnen op de juiste plek :?

http://code.google.com/apis/webmastertools/

Dan via rechts kom je idd bij Protocol uit, maar ook bij de Client Libaries, de API Directory of gewoon wat algemenere artikelen over hoe je kan beginnen in je favo programmeertaal :)

Het is wel de bedoeling dat je wat concreter vertelt waar je tegenaan loopt, want Programming is voornamelijk bedoeld voor mensen die programmeren :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.