2x Off-topic / Irrelevant bij bijna elke post die ik plaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-10 14:39

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Bij elke post die ik plaats krijg ik minimaal 2x "Off-topic / Irrelevant" zelf bij mijn +2 post en andere neutrale reacties van me.

player-x in 'nieuws: Besluit over standaardisering nano-sim wordt uitgesteld'

Ik weet niet of deze post een +3 waard is of niet, maar een "Off-topic / Irrelevant" is geloof ik niet op zijn plaats.

Ik kan het mis hebben, en dingen zie die er niet zijn, daar ik geen inzage heb wie wat stemt.
Maar ik weet dat ik niet iemand ben die altijd zijn mening politiek correct uit drukt, dus het kan heel goed zijn dat het personen die ik wel of niet per ongeluk gekrengd hebt, nu me terug probeer te pakken, door al mijn post een 0 te geven. (-1 valt denk ik te veel op)

Ik hoop dat ik het mis heb, en sommige van mijn post best een 0 verdienen, maar daar zelfs mijn neutrale ontopic post's ook steeds een 0 krijgen viel het me gewoon op.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:00
Ik vrees dat het komt door de laatste alinea.
Sorry hoor, maar bijna elke keer als ik iets over Apple lees dat niet rechtstreeks met een nieuwe product van hun te maken heeft, beginnen mijn nekharen overeind te staan van dat arrogante gedrag van die firma, hoe mooi hun producten ook zijn, ik wil echt niks meer met ze te maken hebben.
Dit wordt je blijkbaar niet in dank afgenomen door sommige bezoekers en daardoor heb je die off-topic te danken. Net zo goed als jij je mening mag verkondigen is het voor andere vrij om daar hun oordeel over te geven. Dat het jammer is dat een post met deze informatie zodanig wordt aangemerkt ben ik wel met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo'n afsluitende alinea word ik inderdaad niet vrolijk van. Om dan direct een 0 te gaan geven is wat overdreven, maar het is prima te verklaren. Een punt aftrek heb dan ook totaal geen probleem mee.

Ik heb overigens een paar van jouw reacties bekeken en het zijn telkens anderen die de nullen uitdelen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Toevallig kwam ik hier ook een post plaatsen over de persoon: "Titan_Fox"
In het topic nieuws: Wii U bevat mogelijk voor slechts 180 dollar aan materiaal wordt hij grotendeels -1 gemodereerd, terwijl bij dat bij enkele posts niet toepasselijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:21

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het meeste is inderdaad een +1 of een waar het het puur een herhaling van zetten is, een -1 is in eigenlijk alle gevallen wat te streng.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.