Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Hallo allemaal,

Even een korte vraag, welke wellicht toch een discussie opwekt. Door een financiele meevaller, heb ik nu het budget om een smartphone aan de schaffen. (Heb de galaxy note in gedachten, zonder abbo)

Echter realiseer ik mij ook dat ik het dan alleen doe voor de apps, twitter, facebook etc. en voor het maken van foto's aangezien ik momenteel geen camera heb. Dit terwijl ik eigenlijk niet bel / sms en hij dus ook vooral op wifi gaat draaien. Mijn huidige 15 euro telefoon ala kruitvat model gebruik ik namelijk bijna niet, het gaat dus echt om de apps.

Vandaar dat graag jullie mening zou willen weten, heeft het zin om een smartphone te kopen of is er een beter alternatief? (Geen tablet)

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

RevenNL schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:22:
Hallo allemaal,

Even een korte vraag, welke wellicht toch een discussie opwekt. Door een financiele meevaller, heb ik nu het budget om een smartphone aan de schaffen. (Heb de galaxy note in gedachten, zonder abbo)

Echter realiseer ik mij ook dat ik het dan alleen doe voor de apps, twitter, facebook etc. en voor het maken van foto's aangezien ik momenteel geen camera heb. Dit terwijl ik eigenlijk niet bel / sms en hij dus ook vooral op wifi gaat draaien. Mijn huidige 15 euro telefoon ala kruitvat model gebruik ik namelijk bijna niet, het gaat dus echt om de apps.

Vandaar dat graag jullie mening zou willen weten, heeft het zin om een smartphone te kopen of is er een beter alternatief? (Geen tablet)

Bij voorbaat dank!
Als je overal toegang tot de apps wilt hebben is een smartphone inderdaad de enige oplossing ben ik bang.
Je hebt echter ook smartphones in het low-end segment. Dan ben je voor 150 klaar.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Kan aan mij liggen, maar iedereen heeft een smartphone voor de apps, toch :? Als je de apps niet nodig hebt, dan heb je ook geen smartphone nodig.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Switchie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:32:
[...]

Als je overal toegang tot de apps wilt hebben is een smartphone inderdaad de enige oplossing ben ik bang.
Je hebt echter ook smartphones in het low-end segment. Dan ben je voor 150 klaar.
Dat is waar. Alleen het geld maakt voor 1 keer niet uit en voor apps + de camera is de note geniaal.

May be closed, ik heb besloten het niet te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door BinaryRun op 30-03-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-08 16:57
Is de HTC Flyer tablet een optie? Iets groter met 7 inch, maar stuk goedkoper en bijna dezelfde functionaliteit(?). Je kunt dan de WiFi only versie kopen. Trouwens niet echt een goede camera bedenk ik me nu...

[ Voor 15% gewijzigd door Joostul op 31-03-2012 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als je vooral via wifi gaat en toch apps wilt kunnen draaien, dan kan je wellicht ook kijken naar tablets. Die kunnen over het algemeen dezelfde apps wel draaien en hebben daarbij een groter scherm, dat kijkt dus prettiger. Je bent dan echter wel wat beperkt, omdat de tablets niet in je broekzak passen.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 31-03-2012 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:36
Ik denk dat je wat concreter moet bedenken en formuleren wat je wilt hebben en wat je belangrijk vindt.

Het eerste wat in mij namelijk naar boven komt is een iPod Touch of een Samsung Galaxy S Wifi 5.0 of 4.2 die er als het goed is nog aan komt. Zo'n mediaplayer heeft immers ook wifi, camera('s) en apps. Deze Samsung's bijvoorbeeld hebben echter ook zo hun nadeeltjes. Geen Super Amoled(+) display (wel gewoon hoge resolutie), en soms nog oudere Androidversies om maar wat te noemen. Ze zijn echter wel weer een stuk goedkoper dan een smartphone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

TS geeft aan dat hij inmiddels heeft besloten, dit topic kan op slot :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.