There is no replacement for displacement!
Dat wordt gedaan omdat bijna niemand RIM kent. Verder noemt RIM zichzelf ook wel eens BlackBerry.
Als je als inleiding neerzet: "Research in Motion, het bedrijf achter de eens zo succesvolle BlackBerry-telefoons, blablabla" dan snapt iedereen die dit artikel leest meteen wat RIM is.RoD schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:14:
Dat wordt gedaan omdat bijna niemand RIM kent.
Dan doe je voor het mooie, zodat mensen die wel geïnteresseerd zijn in BB maar RIM niet kennen toch op je artikel klikken, als titel: "20% minder BlackBerries verkocht dan vorig jaar."
Zo trek je mensen, en schrijf je geen onzin
Nog nooit gezien, bron?Verder noemt RIM zichzelf ook wel eens BlackBerry.
Het moet RIM zijn, 100% mee eens, overigens staat dit wel in het verkeerde topic...
Je ziet het onder andere hier: http://shopblackberry.com. Ook in (pers)berichten noemen ze zichzelf ook geregeld BlackBerry._eXistenZ_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:52:
Nog nooit gezien, bron?
Ik zie alleen heel groot een product van hun genoemd worden, en onderaan juist "Copyright © 2011 Research In Motion Limited, unless otherwise noted.", je bevestigt eigenlijk dus juist wat ik zei.
Ik heb de titel alsnog aangepast. De fabrikant maakt producten en het is uiteraard RIM die de producten maakt.
Pagina: 1