Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BlackBerry ziet verkopen met 20 procent dalen

Pagina: 1
Acties:

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-11 12:00
nieuws: BlackBerry ziet verkopen met 20 procent dalen

Blackberry ziet helemaal niks... nouja misschien door z'n cameraatje.

Nogmaals: RIM (Research In Motion) is het bedrijf, BlackBerry (met twéé hoofdletters B) het product.

There is no replacement for displacement!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat wordt gedaan omdat bijna niemand RIM kent. Verder noemt RIM zichzelf ook wel eens BlackBerry.

• _eXistenZ_
RoD schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:14:
Dat wordt gedaan omdat bijna niemand RIM kent.
Als je als inleiding neerzet: "Research in Motion, het bedrijf achter de eens zo succesvolle BlackBerry-telefoons, blablabla" dan snapt iedereen die dit artikel leest meteen wat RIM is.

Dan doe je voor het mooie, zodat mensen die wel geïnteresseerd zijn in BB maar RIM niet kennen toch op je artikel klikken, als titel: "20% minder BlackBerries verkocht dan vorig jaar."

Zo trek je mensen, en schrijf je geen onzin :)
Verder noemt RIM zichzelf ook wel eens BlackBerry.
Nog nooit gezien, bron?

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 12:06
Het moet RIM zijn, 100% mee eens, overigens staat dit wel in het verkeerde topic...

PVO

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je ziet het onder andere hier: http://shopblackberry.com. Ook in (pers)berichten noemen ze zichzelf ook geregeld BlackBerry.

• _eXistenZ_
Ik zie alleen heel groot een product van hun genoemd worden, en onderaan juist "Copyright © 2011 Research In Motion Limited, unless otherwise noted.", je bevestigt eigenlijk dus juist wat ik zei.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik heb de titel alsnog aangepast. De fabrikant maakt producten en het is uiteraard RIM die de producten maakt.
Pagina: 1