Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na het halve internet te hebben afgestruind toch maar een berichtje hier.

Ik heb een Dell 2410 die in het scherm een wazige vlek toont. Waardeloos voor zo'n kwaliteitsmonitor van slecht 2,5 jaar oud. Rechtstreeks bij Dell gekocht met 3 jaar premium garantie, maar volgens Dell valt dit probleem niet onder de garantie. De reden? Ze kunnen niet verklaren hoe de vlek is ontstaan. Helaas ik ook niet, want het scherm staat al die tijd op mijn bureau in de huiskamer.

Mijn vraag is dus, herkent iemand het probleem hier? Ik zou graag wat munitie hebben om de technische support te overtuigen het scherm te vervangen.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/28qxmar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:27:
Na het halve internet te hebben afgestruind toch maar een berichtje hier.

Ik heb een Dell 2410 die in het scherm een wazige vlek toont. Waardeloos voor zo'n kwaliteitsmonitor van slecht 2,5 jaar oud. Rechtstreeks bij Dell gekocht met 3 jaar premium garantie, maar volgens Dell valt dit probleem niet onder de garantie. De reden? Ze kunnen niet verklaren hoe de vlek is ontstaan. Helaas ik ook niet, want het scherm staat al die tijd op mijn bureau in de huiskamer.

Mijn vraag is dus, herkent iemand het probleem hier? Ik zou graag wat munitie hebben om de technische support te overtuigen het scherm te vervangen.

[afbeelding]
Is dat niet gewoon troep op je scherm, daar vind ik het het meeste op lijken. Overigens kunnen twee verschillende schoonmaakmiddelen ook onuitwisbare wazen veroorzaken, maar aangezien het maar zo 'n stukje is lijkt me dat hier niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was het maar troep op mijn scherm :( Het zit aan de binnenkant. Mogelijk in het scherm (folie, plastic?) of in het licht. Ik heb geen idee. Ik ben zelf zeer zuinig op mijn hardware (hard nodig voor mijn werk), en het enige schoonmaakmiddel wat dit scherm heeft gezien is een niet pluizig droog doekje. Het kan dus niet aan het inbijten van welk schoonmaakmiddel dan ook liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een betere suggestie dan een vuil scherm?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had gehoopt dat iemand dit zou herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:34

InFamous

excommunicado

Het is niet toegestaan je topic binnen 24 uur te kicken, gebruik daarvoor de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop.
Daarnaast kun je deze vraag beter stellen in het:
[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 18 Daar weten ze alles van dell en hun garantie voorwaarden af.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik verplaats mijn vraag. Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Raar 3 jaar premium warranty en ze doen er niks aan ?, mijn scherm ruilde ze al om omdat ik hem te "rood vond" 2709wfp.
Pagina: 1