[JS / PHP / HTML] ILLEGAL token

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 16:50
EDIT: Zou een mod het onderwerp van topic kunnen veranderen, ben ik vergeten: "ILLIGAL token on line 1".

Hallo allemaal,

Voor school ben ik bezig met een mobiele applicatie in HTML / CSS / Javascript / PHP. Ik heb de volgende foutmelding:

Uncaught SyntaxError: Unexpected token ILLEGAL at file:///android_asset/www/add_location_form.html:1

Volgens Google word dit veroorzaakt door een lege spatie (unicode B200), losse hoge komma's (enkel VS dubbele, ik heb alles omgezet naar enkel voor zover mogelijk) maar niets lijkt te werken: op lijn 1 van mijn code zit nog steeds een ILLIGAL token. En ik heb geen idee wat. Heeft iemand hier enig idee wat er mis zou kunnen zijn?

De code:

*knip, niet relevant*

[ Voor 132% gewijzigd door MueR op 30-03-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
utf8-bom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik heb de 120 regels code even weggehaald. Het karakter wat dit probleem veroorzaakt kan hier ook niet getoond worden, dus die code heeft vrij weinig nut. Kijk voor de grap ook eens in een andere browser, misschien geeft die een betere melding (zoals heel erg veel van de zoekresultaten suggereren)

[ Voor 32% gewijzigd door MueR op 30-03-2012 13:20 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Download notepad++
Open het corrupte bestand
Ga naar Encoding > Encode in UTF-8 without BOM
Save
Try again
???????
Profit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
@Muer: In Mozilla Firefox met Firebug kom ik idd wat verder dan Chrome, bedankt. Die fouten zijn er nu uit.

Helaas heb ik na het omzetten naar UTF-8 nog steeds ILLIGAL TOKEN. Iemand enig idee wat ik daaraan kan doen?

[ Voor 6% gewijzigd door KoploperMau op 02-04-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Maar heb je ze ook opgeslagen zonder UTF-bom? Open de file in een hex editor en check de eerste paar karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
Ik heb idd zonder UTF-bom opgeslagen. Ik heb in de een hex editor inderdaad een paar vreemde tekens gevonden en toen ik die weggooide was de foutmelding ook verdwenen.

Bedankt!
Pagina: 1