Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024
Heb onlangs een xtreamer sw3 gekocht. Zelf hdd ingebouwd. Volgende probleempje waar ik niet uitkom:

Heb in settings op de sw3 de NAS functie aangezet.

Op mijn laptop kan ik een connectie maken naar \\192.168.1.103 (het ipadres van mijn sw3)
Vervolgens popt er een venster op (in Windows7 32bits) waar ik een username en password moet opgeven.

Volgens de manual moet ik na het connecten meteen de inhoud in kunnen zien. Dat is bij mij dus niet het geval, omdat ik kennelijk niet geauthoriseerd ben.

Heb me wezenloos lopen zoeken op internet in diverse fora en manuals van xtreamer.net maar ik kan maar niet achterhalen hoe ik toegang krijg zonder eerst een username en password in hoeft te vullen. Wat zie ik hier over het hoofd?

[ Voor 197% gewijzigd door NRGetic op 01-04-2012 19:19 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024
*kick

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Heb hem niet, maar met google vond ik dit:

The initial ID and PW are sysadmin and sysadmin. For security, please change your password after login.

Ik weet niet hoe jij gezocht hebt :+

Mocht dit niet werken, kijk hier eens rond:

http://shop.xtreamer.net/...word+of+administrator%3F+

Kennelijk zit daar een knowledge base op die support pagina's.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-04-2012 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsc007db
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:54
Hi, ik heb gisteren een Sidewinder3 gekocht. Er zit firmwarversie 3.5RC7 op. Windows sharing thuis werkt meestal vanuit een werkgroup of in geval van W7 zelfs met een thuisgroep. Met name in windows7 is delen wat lastig gemaakt ivm beveiliging. Met windows xp ben ik er achtergekomen dat de sidewinder zit in de groep "workgroup" endaar sidewinder3 heet. Mijn pad is dus" \\sidewinder3\d" en het duurt wel een paar tellen voodat de sidewinder antwoord geeft. dit pad ook in windows7 gebruikt en gelijk een drive letter aan gekoppeld zo dat ik niet meer hoef te zoeken en dat bij het opstarten van mijn W7 de sidewinder wakker wordt geschud.