Shirt-ontwerp, hoe conform eisen krijgen in Illustrator?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:09
Hoi mede-tweakers, :W

Ik wil graag graag een zwart shirt laten bedrukken bij een website met een eigen afbeelding er op. Nu wil ik dat deze in redelijke kwaliteit uitkomt (op het zwart) en daar heb ik de volgende instructies voor gekregen.

Nu snap ik dat ik met Illustrator een snijlijn in magenta om de afbeelding moet plaatsen. (Inclusief een path ofzo?) Geen rocket science, lijkt mij. Ware het niet dat ik enkel Photoshop ervaring heb en dat Illustrator bijna alles anders lijkt te doen..

De afbeelding die ik heb heeft al een transparante achtergrond, wat het (volgens mij?) nog makkelijker maakt. Alleen de magic-wand tool lijkt ook wel anders te werken in Illustrator. :P

Kan iemand mij misschien een schop in de goede richting geven? Het betreft deze afbeelding (PNG/PSD).

Alvast bedankt. :)

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:09
Heb uiteindelijk een mailtje gestuurd naar de site, die zeggen met mijn huidige PNG overweg te kunnen. Deze mag dicht. :)

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."