[V&A] Wijziging User Review - paulus4ever jayless82

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-09 09:59
Is het mogelijk om de V&A advertentie te wijzigen waar de review bij hoort?
Ik heb gekeken of ik dit zelf kon doen of bij een eigen review, maar in beide gevallen gaat dat niet.

Bij jayless82 heb ik een review geplaatst die verwijst naar onderstaande (juiste) adevertentie:

V&A aangeboden: Microsoft Xbox 360 Slim 4Gb + Kinect bundel Zwart

en jayless82 heeft in zijn review bij mij helaas verwezen naar onderstaande (onjuiste) advertentie:

V&A aangeboden: Microsoft Kinect Sensor, Xbox 360.

Zou dit misschien gewijzigd kunnen worden voor de netheid en correctheid van de informatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:07
Onlangs heb ik precies hetzelfde bij de kop gehad. Het is namelijk niet mogelijk om een review te koppelen aan een andere advertentie. Er zijn een paar opties: review verwijderen en opnieuw aan laten maken. Dit is nogal omslachtig, je moet opnieuw contact opnemen met de koper enzovoorts. Of een modje kan een aanvulling doen op de review zoals Zeef hier heeft gedaan: http://tweakers.net/aanbod/rating/106009 in mijn geval was dit de meest praktische oplossing. :)

Het is dus niet mogelijk om zelf je review te wijzigen naar de advertentie waar hij bij hoort.
Ik heb Zeef er destijds nog heel wat werk mee bezorgd, nog bedankt voor het fixen Zeef! d:)b

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
Ik heb een nieuwe truc verzonnen en door jayless82 te impersonaten heb ik een nieuwe review op de juiste plek gezet. Klopt het zo?

Sry Puch-maxi, deze truc heb ik vandaag pas verzonnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:07
Haha, geeft niets Zeef. Ik vind het wel prima zo :D

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-10 20:47
d:)b

Dit topic is gesloten.