Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Titan gamelaptop

Pagina: 1
Acties:

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-11 08:15

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Goedemorgen,

Is het een idee om in de conclusie van reviews: XNB Titan SA17: gamelaptop van eigen bodem een vergelijking op basis van prijs op te nemen? De MSI en Alienware laptops waar de Titan mee vergeleken wordt zijn ongeveer 500 euro duurder, terwijl ze lang niet altijd 500 euro beter zijn dan de Titan. Dat is voor potentiële kopers interessant en geeft een beter beeld van de positie van deze laptop in de markt, zeg maar.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Het werd al her en der aangestipt, maar heb het nog even verduidelijkt in de conclusie: reviews: XNB Titan SA17: gamelaptop van eigen bodem

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-11 08:15

Pixeltje

Woo-woohoo!

Topicstarter
Nice, is inderdaad duidelijker zo :)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Om even het topic te kapen, hier klopt iets niet:
Voor 119 euro extra wordt een 64bit-versie van Windows 7 meegeleverd, en ook andere varianten van dit besturingssysteem behoren tot de mogelijkheden.
reviews: XNB Titan SA17: gamelaptop van eigen bodem

Dat moet, denk ik, Windows 7 Home Premium zijn?

Edit: Misschien is het ook handig een link te plaatsen waar de notebook te bestellen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 30-03-2012 11:56 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord