Presenteer.js : CSS3 HTML5 presentatie tool zoals Prezi

Pagina: 1
Acties:
  • 516 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _wm_
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 21:51
Ha allemaal,

Hierbij wil ik graag introduceren: Presenteer.js voor Chrome en Firefox!

Het is een Presentatie tool zoals Prezi, maar een stuk flexibeler, in HTML5/CSS3 en Open Source op Github. Het doel is dat je eenvoudig een HTML pagina kan bouwen en dan een rij elementen kan aanduiden die een presentatie vormen: Presenteer.js plaatst steeds (met een mooie CSS3 transitie) het gewenste element in de viewport.

Je kan ook verschillende presentaties op 1 pagina draaien, en zelfs aan elkaar koppelen. Zie onderaan de projectpagina voor een voorbeeld.

Mocht je het gebruiken voor een presentatie, dan is een berichtje leuk :) Kan ik het opnemen in de "Presenteer.js wordt gebruikt op" sectie.

[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 30-03-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:12
Ziet er op het eerste gezicht leuk uit :) werkt trouwens ook prima in Opera (11.62 getest)

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _wm_
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 21:51
Ja, werkt in Opera redelijk ;-) Alleen worden element-transforms (element-rotates zoals in de eerste presentatie) niet meegenomen, en ook CSS3-transitions tussen de elementen worden niet uitgevoerd... Opera is wel het volgende doel waarin ik wil dat het allemaal werkt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styxxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:15
_wm_ schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:20:
Ja, werkt in Opera redelijk ;-) Alleen worden element-transforms (element-rotates zoals in de eerste presentatie) niet meegenomen, en ook CSS3-transitions tussen de elementen worden niet uitgevoerd... Opera is wel het volgende doel waarin ik wil dat het allemaal werkt..!
De rotation werkt anders wel hoor (in de laatste versie, 11.62). Anyway, is dit niet iets dat eerder in [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:45

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dit noemen we spam. Zie Het algemeen beleid #verbodenspam. Zie verder ook Styxxy's reactie.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.