Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] authorisatie error

Pagina: 1
Acties:

• halojamie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-04-2023
Beste Tweakers.net

Ik heb eergisteren een review geschreven en vandaag wou ik het updaten met benches and stuff, eerst had ik een melding dat de screenshot van HDtune over 500 pixels breed is (hoewel de maximum 768 is dacht ik?) dus afbeelding 1 verwijderd en afbeelding 4 toegevoegd wat hetzelfde is en kijken wat er gebeurd, maar als ik dan op de previewmodus klik, moet ik inloggen, maar de site aanvaardt het niet.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/23uc6yp.jpg

hulp graag,

mvg,

Jamie Wong

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hij pakt jou login in ieder geval niet omdat hij vraagt naar een TEL, das een login voor Crew. Ik krijg het login scherm trouwens ook als ik naar je review ga, maar waarom?

Betreft deze link trouwens: productreview: Sandisk Cruzer Blade 32GB Zwart review door halojamie

Desktop | Server | Laptop

• halojamie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-04-2023
Rupie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:15:
Hij pakt jou login in ieder geval niet omdat hij vraagt naar een TEL, das een login voor Crew. Ik krijg het login scherm trouwens ook als ik naar je review ga, maar waarom?

Betreft deze link trouwens: productreview: Sandisk Cruzer Blade 32GB Zwart review door halojamie
Ik weet ook niet waarom, maar als ik op annuleren klik, geeft het me een 404 error. Ook bestaat de review niet meer...

Het ligt al zeker niet aan mijn pc, want deze probleem met een andere pc.

Dus waarom gebeurt dit?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Omdat jouw review verwijderd is. Ik zie alleen niet door wie of waarom, want er zijn geen notes over gezet. Als ik inlog zie ik hem wel en ik zie er op het eerste gezicht niets bijzonders aan.

Ik heb niet de rechten om hem weer terug te zetten, dus verder kan ik je ook niet helpen. Mensen die wel voldoende rechten hebben, zouden hier vanzelf een keer langs moeten komen. Mogelijk wel pas na het weekend.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.