Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08 07:30
Zinu schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:08:
[...]

Waarschijnlijk krijg je dan een dock modus ;)
Dan moet er in de aankomende update zitten. Nu zit er echt geen dock modus in het toestel.
Dat verklaart wel waarom het dock nu nog niet te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was ff een tijdje weg geweest, maar ik ben er weer!

De HTC One X Protectors die ik eerder heb gepost, die uit duitsland via eBay zitten passen perfect.

Het is wel even knutselen, want ik heb een half uur met me vinger moeten wrijven maar dan zit hij ook gelijk perfect. Geen lucht belletjes meer o.i.d. ( gaat iig niet zo makkelijk als in de beschrijving, maar goed ze zitten! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakzLM
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-07 00:04
Misschien een domme vraag, maar met die wireless hdmi dongle stuurt die dan ook audio naar de tv?

En is het signaal via wireless ook 1 op 1? Ik bedoel meer van wanneer je iets doet op je mobiel dat dat tegelijkertijd gaat op de TV en niet lag of iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
FreakzLM schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:05:
Misschien een domme vraag, maar met die wireless hdmi dongle stuurt die dan ook audio naar de tv?

En is het signaal via wireless ook 1 op 1? Ik bedoel meer van wanneer je iets doet op je mobiel dat dat tegelijkertijd gaat op de TV en niet lag of iets is.
Eind april komen ze beschikbaar tot die tijd moeten we het doen met filmpjes van youtube op de beurs in barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het officiele hoesje van HTC( HTC One X Case- PO S650) besteld via MobileFun.nl, in eerste instantie ziet het hoesje er goed uit, maar het is veel te wijd voor de HTC One X. Ik heb het nu sinds vrijdag 6 april in gebruik en de telefoon glijdt er zomaar ineens uit als ik hem in mijn hand houd.
Ik heb het lipje dus niet nodig om de telefoon uit het hoesje te halen. Gewoon op zijn kop houden en het valt er zo uit.
Ik stuur deze officiele pouch terug en probeer de zipper sleeve van HTC hoesje.nl met een screenprotector.
http://www.htchoesje.nl/htc-one-x-zipper.html

Ik ben dik tevreden met mijn ONE X :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:56:
Ik was ff een tijdje weg geweest, maar ik ben er weer!

De HTC One X Protectors die ik eerder heb gepost, die uit duitsland via eBay zitten passen perfect.

Het is wel even knutselen, want ik heb een half uur met me vinger moeten wrijven maar dan zit hij ook gelijk perfect. Geen lucht belletjes meer o.i.d. ( gaat iig niet zo makkelijk als in de beschrijving, maar goed ze zitten! )
Er waren hier berichten dat ze 1. niet pasten of 2. wel pasten maar meer plakband achtig waren dan een mooie stevige screenprotector. Maar zo heb jij dat dus niet ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Florine schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:57:
[...]

Er waren hier berichten dat ze 1. niet pasten of 2. wel pasten maar meer plakband achtig waren dan een mooie stevige screenprotector. Maar zo heb jij dat dus niet ervaren?
nee zeer zeker niet, nog niet althans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:22
Practics schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:11:
[...]

Dan moet er in de aankomende update zitten. Nu zit er echt geen dock modus in het toestel.
Dat verklaart wel waarom het dock nu nog niet te koop is.
Onder instellingen heb ik gewoon een dock modus zitten hoor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Hallo , sinds ik nog op mijn pouchje zit te wachten en ik vanmiddag weg moest.......toch even geprobeerd of de pouch van de desire hd niet past, en jawel hoor past perfect...alleen is hij aan de bovenkant te kort, wat erg jammer is omdat dit een zeer goede pouch was en is.

Sinds we het toch over accesoires hebben, heeft iemand de parrot ck3000 evolution, want ik krijg hem met geen mogelijkheid aangemeld ..... |:(

En nu wachten op de d110 voor de htc one x....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Pouch van de desire HD?
Welke is dat dan? Heb zo'n 100 van die telefoons op het werk moeten uitdelen en niet 1 had een pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
jabberwock schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:55:
Pouch van de desire HD?
Welke is dat dan? Heb zo'n 100 van die telefoons op het werk moeten uitdelen en niet 1 had een pouch.
Sorry foutje , was de pouch van de HD2 , die in de standaard doosjes zat......... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Ja die van de hd2 waren super! Toch jammer dat ze die er niet meer bijdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 10:55
Tijdelijk gebruik ik ook die van de HD2, gaat het toestel mooi strak in, maar helaas net te kort.
Gelukkig dekt hij ook nog net de camera af, dus voorlopig prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:13
golem501 schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:47:
[...]

Mee eens. Dat was mijn ervaring met Valenta ook maar de pouch die volgens hun voor de one X bedoelt is zit echt te strak.
golem501 schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:47:
[...]

Mee eens. Dat was mijn ervaring met Valenta ook maar de pouch die volgens hun voor de one X bedoelt is zit echt te strak.
gewoon van HTC zelf, dus ook richting de 20euro

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:56:
(...)
(...)
Ok, dat zullen dan deze zijn, als ik je vorige berichtje goed gelezen heb (6x Schutzfolie UltraClear für HTC One X voor €1,09 incl verzendkosten). Tja, als jij het zegt... Voor die éne euro (en negen cent, jawel) heb ik die dan ook maar besteld, kan ik die vergelijken met de officiële van HTC - als die ooit nog aankomen met de post uit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:43:
Ik heb het officiele hoesje van HTC( HTC One X Case- PO S650) besteld via MobileFun.nl, in eerste instantie ziet het hoesje er goed uit, maar het is veel te wijd voor de HTC One X. Ik heb het nu sinds vrijdag 6 april in gebruik en de telefoon glijdt er zomaar ineens uit als ik hem in mijn hand houd.
Ik heb het lipje dus niet nodig om de telefoon uit het hoesje te halen. Gewoon op zijn kop houden en het valt er zo uit.
Ik stuur deze officiele pouch terug en probeer de zipper sleeve van HTC hoesje.nl met een screenprotector.
http://www.htchoesje.nl/htc-one-x-zipper.html

Ik ben dik tevreden met mijn ONE X :*)
Dat hoesje is idd ruk! Deze heb ik maar gekocht zodat ik iets heb wat eromheen zit. Te wijd en door de manier van stikken is deze erg breed. Als je de Valenta of Mobiparts hoesjes hebt, die zijn anders genaaid waardoor ze niet zo breed zijn. Hopenlijk komt er snel een passende.\

Iemand deze al geprobeerd? Voor mijn Galaxy S II van het werk heb ik er ook een van Mobiparts, die past echt perfect!

http://www.telecomtelecom...c-sensation-xltitan-black

[ Voor 10% gewijzigd door JB op 10-04-2012 08:45 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:33
Voorheen werd geschreven::

Eind april komen de car en oplaad dock uit.
Ben ook wel benieuwt hoe htc het gaat oplossen met het oplaaddock, aangezien deze horizontaal is en home screens niet horizontaal kunnen.

Waarschijnlijk krijg je dan een dock modus ;)
Ze gaan er misschien van uit dat men in de auto de app "Auto" gebruikt, deze is namelijk standaard landscape.
Hierdoor hoef je dus geen homescreens in landscape mogelijk te maken, want je gebruikt deze helemaal niet. In "Auto" kun je alles bedienen waarvan ze denken dat je het in de auto gebruikt: contacten (bellen), navigatie, verkeersinformatie en radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:18

westergas

rikkie_pc

CappieL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:48:
[...]

Ze gaan er misschien van uit dat men in de auto de app "Auto" gebruikt, deze is namelijk standaard landscape.
Hierdoor hoef je dus geen homescreens in landscape mogelijk te maken, want je gebruikt deze helemaal niet. In "Auto" kun je alles bedienen waarvan ze denken dat je het in de auto gebruikt: contacten (bellen), navigatie, verkeersinformatie en radio.
Ja maar dan alleen de (betaalde) HTC navigatie. Ik wil natuurlijk wel gewoon Google Maps gebruiken ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Nee hoor. Bij instellingen in de dockmodus kan je heel makkelijk aangeven dat ie Google Maps moet gebruiken ipv de HTC.
10 seconden werk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Appelsap schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:08:
[...]
Ok, dat zullen dan deze zijn, als ik je vorige berichtje goed gelezen heb (6x Schutzfolie UltraClear für HTC One X voor €1,09 incl verzendkosten). Tja, als jij het zegt... Voor die éne euro (en negen cent, jawel) heb ik die dan ook maar besteld, kan ik die vergelijken met de officiële van HTC - als die ooit nog aankomen met de post uit Engeland.
Die 6 Duitse zijn super slecht, een zat vol bubbels. De tweede had ik er best netjes op gekregen, was er tien minuten later al af omdat ik hem in mijn broekzak had gedaan en bleef plakken aan de binnenkant ( spijkerbroek). De derde hield het ook niet langer vol dan een half uur, en wederom bubbels.

Gelukkig kreeg ik mijn witte gel case binnen uit Engeland, die folie die erbij zat is veeeeeeeeeeeeeeeel beter. Met creditcard erop gedaan, helemaal géén bubbels enzo. Zit er 100% netjes op en de gelcase past ook goed en vind hem echt fijn. Mijn toestel is beschermt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Welke heb je precies besteld uit Engeland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:30:
;)
[...]

Hmmm.. Wel apart dat het op de HTC One X 720p is. Heb je daar een verklaring voor of staan je instellingen mogelijk verkeerd?
Zou wellicht met instellingen gemaakt kunnen hebben, maar ik had het echt even heel snel geprobeerd. Dus niet met de instellingen kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xmoo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:15:
[...]

Zou wellicht met instellingen gemaakt kunnen hebben, maar ik had het echt even heel snel geprobeerd. Dus niet met de instellingen kunnen spelen.
Kijk eens naar de instellingen. Volgens mij kan je het gewoon aanpassen.

Dit is natuurlijk wel een beetje offtopic, dus nu graag weer ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
Weet iemand toevalig welke remotes er compatible zijn met de One X? Ik bedoel hiermee een afstandbediening met microfoon en toetsen voor afspelen muziek en opnemen/ophangen, maar dan wel één waar in de remote een 3,4mm jack ingang zit, zodat ik mijn eigen oordopjes kan gebruiken.

Ik heb van HTC alleen deze gevonden: pricewatch: HTC Stereo Headset HS U350 + HTC Audio Adapter

Er zijn er ook genoeg met alleen de afstandbediening van andere fabrikanten, maar dan voor bijv. de iPhone. Weet iemand welke van deze compatible zijn met de One X?

[EDIT]
Oh en ik geef de voorkeur aan bedraad, die Bluetooth dingen raken zo snel leeg altijd.

[ Voor 6% gewijzigd door HertogJanNL op 10-04-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:35
HertogJanNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:29:
[EDIT]
Oh en ik geef de voorkeur aan bedraad, die Bluetooth dingen raken zo snel leeg altijd.
Bedraad? geen idee. Heb zelf al meer dan een jaar een bluetooth stereo headset, met een batterij van 8 uur muziekluisteren (en een standbytijd van laaaaaaaaaaaaannnnnnnng!). Prima ding om muziek mee te luisteren.

Is gemaakt voor Sony-ericsson telefoons, en is volledig compatible met hun Symbian telefoons :S. Werkt op mijn One X ook prima, enige is dat als je muziek afspeelt je niet in het schermpje ziet welk nummer je draait, en als je gebeld wordt je geen naam van contactpersoon ziet staan maar alleen het nummer. Verder werkt het echt geweldig :D.

KLIK

Dit is niet het nieuwste model van hun stereo headsets, maar het nieuwste model kost 120 euro, en is dan dan natuurlijk wel volledig compatibel met android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Dat is lekker zeg, dat die officiele HTC S650 pouch nog geen eens goed past. Net chat contact opgenomen met HTC zelf hierover, maar na 3x mijn vraag te stellen en dan 'de medewerker heeft de verbinding verbroken' te krijgen geef ik het op. Nu maar hopen dat een retourtje goed gaat, kost weer paar euro en moeite voor niets. Dat noemen ze een 'officieel gecertificeerd product'.

[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 10-04-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Iemand al de Martin Fields Screenprotector geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SniperFox schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:26:
Dat is lekker zeg, dat die officiele HTC S650 pouch nog geen eens goed past. Net chat contact opgenomen met HTC zelf hierover, maar na 3x mijn vraag te stellen en dan 'de medewerker heeft de verbinding verbroken' te krijgen geef ik het op. Nu maar hopen dat een retourtje goed gaat, kost weer paar euro en moeite voor niets. Dat noemen ze een 'officieel gecertificeerd product'.
Ach die screen protectors waren ook al bagger, software van de phone vol met bugs en dan nu pouch's die niet passen. Langzaam maar zeker begin ik me achter me oren te krabben of mijn volgende phone nog wel een htc word. Spijtig na 4/5 jaar trouwe HTC gebruiker te zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

En vergeet niet dat HTC nog geen enkele van zijn accesoires kan leveren... Deze komen allemaal pas eind april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

SniperFox schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:26:
Zelf ben ik dus benieuwd of deze wel goed past:

http://www.telecomtelecom...c-sensation-xltitan-black

De afmetingen van de telefoons zijn allemaal ongeveer gelijk, enige wat bij de One X anders zit, is de speaker aan de achterkant waardoor de gaatjes in het hoesje verkeerd zitten. Ik heb gebeld met telecomtelecom en die man verwachtte dat de goede hoesjes voor de One X van Mobiparts binnen nu en een maand waarschijnlijk zouden verschijnen maarja das een aanname.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Voor mensen die nog goedkoop mobile power pack zoeken: http://www.todaysbestdeal...ariotek-mobile-power-pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
Heeft er iemand al een idee over wanneer de d110 gaat komen voor de HOX ?

Heb al twee firmas gebeld en die kunnen niks zeggen over de levertijd, alleen midden of eind mei 8)7

En dan nog een vraag , heeft er iemand al zo een soort van houder ( dus de htc houder met zuignap ? ) ze zeggen dat deze op een geribbeld dashboard ook moet blijven zitten ?

[ Voor 33% gewijzigd door jodel99999 op 11-04-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
jodel99999 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:26:
Misschien handig om er even bij te vermelden dat het om de "car upgrade" houder gaat, deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b230298.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:19

Entity

9000rpm

Volgens deze pagina duurt het nog 22 dagen... Hoe goed die schatting klopt, weet ik niet, maar hij telt wel netjes iedere dag af :P

Zodra die leverbaar is, ga ik hem bestellen. Hopelijk blijft hij ook op het dashboard zitten, want het raam is een stuk verder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
jodel99999 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:26:
Even off-topic, maar kunnen we hem gewoon de One X of HTC One X blijven noemen?
Mag niet hopen dat HOX straks een veelgebruikte afkorting wordt zoals SGS2... :X

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
3000 mAh zeggen ze en 4 apparaten.. met een accu van 1800 mAh in de One X red je iets meer dan 1.5 keer opladen...

Aan de andere kant is zelfs de 5 uurs duracell oplader (~38€ bij bol.com) slechts 1800 mAh Wat dat betreft is die variotek best aardig...

Ik moet hier ook maar eens naar gaan kijken... ik trok de batterij vandaag toch mooi zo tot onder de 10%... Ik vraag me af or er een app is die hem leegzuigt... eens goed naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
rjvisje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:13:
Misschien voor in de tussentijd toch ook maar aan het gel geval.
Natuurlijk wel de clear versie ivm. een grijze One X
http://www.ebay.nl/itm/CL...1c256c5480#ht_2078wt_1037
De case zit prima om het toestel, even zorgen dat je het toestel goed onderin plaatst, dan start hij ook niet opnieuw op.
De screenprotector echter zit niet mooi, deze komt los van het scherm waar die bol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Nadat ik gisteren had gezien dat het officiële dock van htc binnen 5 werkdagen leverbaar was, volgens de officiële site. Wou ik hem vandaag bestellen, plots stond er binnen 22 werkdagen leverbaar. Nou daar werd ik niet zo blij van, dus ik sloeg google er op na en kwam uit bij de Philips AS351 uit Deze is met elke android telefoon te gebruiken, handig voor mensen zoals ik die nogal eens van mobiel wisselen. :D

Als het goed is krijg ik hem morgen binnen, als er belangstelling is wil ik wel foto's maken hoe het nu werkt/eruit ziet. De app die hier voor nodig is kun je alvast op je mobiel kijken, kun je beetje zien hoe het werkt met dit dock. Zoek in market/Play Store op Fidelio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Ziet er goed uit , ben benieuwd hoe de One X op dit apperaat uit komt , dus laat maar komen die foto's en evt filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

indofk schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:26:
Ziet er goed uit , ben benieuwd hoe de One X op dit apperaat uit komt , dus laat maar komen die foto's en evt filmpjes
Ben ook erg benieuwd! Bij de OneX zit de micro-usb op de zijkant toch, dus je telefoon staat er in landscape in.

Voordeel van de HTC-mediadock vind ik wel dat er geen gebruik wordt gemaakt van de mico-usb-aansluiting maar van die rij contactjes op de rug. Je legt je telefoon er los in en het werkt; je pakt hem er ook zo weer af.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
SnoeiKoei schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:14:
[...]

Ben ook erg benieuwd! Bij de OneX zit de micro-usb op de zijkant toch, dus je telefoon staat er in landscape in.

Voordeel van de HTC-mediadock vind ik wel dat er geen gebruik wordt gemaakt van de mico-usb-aansluiting maar van die rij contactjes op de rug. Je legt je telefoon er los in en het werkt; je pakt hem er ook zo weer af.
indofk schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:26:
Bol.com maakt zijn voor 22.30 besteld morgen in huis niet waar.
Krijg hem nu morgen binnen volgens PostNL, dus nog even geduld

Van het kleinere model staat wel een review op tweakers Klik

Daarbij heeft philips nu een actie, waarbij je het product 2 maand kunt uitproberen

[ Voor 18% gewijzigd door Practics op 12-04-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Hmmm ik zit er ook om te denken om er een Siloconen case er omheen te doen, maar dan ben ik bang dat hij niet meer gaat passen in de Car Dock... betekend dus dat ik een Leather pouch nodig heb. Maatr als ik dit zo lees zijn er nog niet echt goede pouches.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:06
rjvisje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:53:
[...]

De case zit prima om het toestel, even zorgen dat je het toestel goed onderin plaatst, dan start hij ook niet opnieuw op.
De screenprotector echter zit niet mooi, deze komt los van het scherm waar die bol is.
Is het voor jou nog mogelijk om een foto te maken van het toestel met daaromheen de gel case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

G33st schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:58:
[...]
Is het voor jou nog mogelijk om een foto te maken van het toestel met daaromheen de gel case?
Serieus alweer, die foto staat gewoon op ebay. Sluit echt netjes aan en voelt voor mijn gevoel niet eens dikker. Daarom moet je dat soort dingen meteen vanaf het begin erop doen, dan weet je niet beter.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Vorige week deze pouch gekocht op Ebay
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDYwMA==/$(KGrHqF,!rkE88hC9wj)BP,bwtDn0w~~60_12.JPG

Sluit goed aan, met strap om telefoon eruit te halen.
Zie net dat hij de prijs heeft verhoogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL,

Dan ben je de enige waarbij die goed aansluit.

Enkele mensen voor u melde juist dat hij te los zou zitten.
Althans, ik geloof dat t om de zelfde gaat.
Wat is het type?

EDIT/
Accessoires voor de HTC One X

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:24:
LOL,

Dan ben je de enige waarbij die goed aansluit.

Enkele mensen voor u melde juist dat hij te los zou zitten.
Althans, ik geloof dat t om de zelfde gaat.
Wat is het type?
Type is de HTC PO S650. Als ik hem ondersteboven houd, valt hij er niet uit. Na wat schudden komt hij wel los. Ik heb hem vooral gekocht omdat hij in mijn tas tussen de pennen en sleutels ligt. Nu heeft hij toch wat meer bescherming.
Ik had hem al besteld voordat ik de reviews las. Toch ben ik tevreden.

[ Voor 6% gewijzigd door CappieL op 12-04-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je one x teveel naar de Mc Donalds geweest misschien?

Nee, even serieus.
Ik geloof wel wat je zegt hoor, maar t is zo tegenstrijdig met de vorige berichten viel me op.

Mooi dat hij past bij jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik zie nu deze. zijn er mensen met ervaring met dit (klik) soort pouches?

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Laatst online: 18:07
Ik heb al heel wat pouches langs zien komen, maar nog niet waar ik eigenlijk naar op zoek ben. Het liefst heb ik een dunne pouch met zo'n trektouwtje met een magneetje om hem dicht te houden. De HTC PO S650 lijkt mij een beetje een lomp ding waardoor de One X dubbel zo dik wordt. Wat ik eigenlijk zoek is deze pouch, maar dan zonder riemlus en een magneetje in plaats van het klitteband. Is iemand toevallig zoiets tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:46
luappul schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:56:
Ik heb al heel wat pouches langs zien komen, maar nog niet waar ik eigenlijk naar op zoek ben. Het liefst heb ik een dunne pouch met zo'n trektouwtje met een magneetje om hem dicht te houden. De HTC PO S650 lijkt mij een beetje een lomp ding waardoor de One X dubbel zo dik wordt. Wat ik eigenlijk zoek is deze pouch, maar dan zonder riemlus en een magneetje in plaats van het klitteband. Is iemand toevallig zoiets tegen gekomen?
De Valenta 18 van leer met trektouwtje (smartphoneshop) past op de milimeter nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 15:22
CappieL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:21:
Vorige week deze pouch gekocht op Ebay
[afbeelding]

Sluit goed aan, met strap om telefoon eruit te halen.
Zie net dat hij de prijs heeft verhoogd
Ik heb ook deze gekocht zelfs voordat er negatieve berichten over waren. Hij valt er niet makkelijk uit naar mijn mening maar hij zit ook weer niet super strak. De binnen kant voelt erg zacht aan en dat is fijn. En die strap is ook erg handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
Roost schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:18:
[...]

De Valenta 18 van leer met trektouwtje (smartphoneshop) past op de milimeter nauwkeurig.
Ik heb ook de Valenta 18. Maar deze zal na verloop van tijd te ruim worden.
Waarschijnlijk past de Valenta 22 beter. Maar deze heb ik nog niet kunnen krijgen.
Iemand hier vond deze te strak, maar dat is altijd zo in het begin. Dat moet juist.
Het zijn net schoenen, die moet je ook uitlopen.
http://www.morecases.nl

Edit: quote gewijzigd.

[ Voor 26% gewijzigd door rosanoa op 12-04-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-KNIP-

Fixed. ;)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosanoa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-06-2014
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:51:
[...]

Kleine verwarring hier geloof ik. ;)

U quote 'M3lvinG', die op zijn beurt weer 'CappieL' quote, maar die hebben het over de HTC PO S650 Leather Slip Pouch van ebay, en u over de valenta.

Kleinigheidje hoor, maar om verwarring voor de (niet oplettende) lezers te voorkomen kunt u misschien beter 'Roost' quoten of gewoon niet quoten maar een los bericht ervan maken :)
Nu lijkt t in eerste instantie net of u en 'M3lvinG' het over dezelfde pouch hebben, vandaar.
Excuus, verkeerde quote. Ik zal het aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Ik heb zojuist deze binnen gekregen: klik, en moet zeggen hij past echt perfect. Zit er goed strak omheen, en valt er niet uit als ik hem op de kop hou. Voor een hele mooie prijs ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:13
Net ook een Valenta 18 gehaald, leek mij een perfect fit. Helaas was die alleen in het zwart te krijgen (bij de MM dan). Heb ook een HyperJuice Nano meegenomen, wel vrij duur voor een 1800mah accu, maar hij is wel lekker compact en mooi.

Afbeeldingslocatie: http://www.cancomuk.com/images/products/eb/8259207/150257/large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lokt nogal een offtopicdiscussie uit. Niet doen dus aub.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 12-04-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Laatst online: 16:26

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Laten we deze discussie hier maar niet voeren.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 12-04-2012 16:44 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
Zijn er mensen met een Valenta 22, die WEL ervaren hebben dat het hoesje past of (als een "schoen" zoals een eerdere poster zei) gaat passen op den duur???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
Voor de mensen die interesse hadden in het Philips dock ik heb een beknopte review geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
Kijk ik nu verkeerd , maar ik zie ineens dat de autohouder d110 op voorraad is ?

Ik zag vanmiddag toch echt nog staan 21 dagen ????
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Het staat er echt :+

Heb gelijk een bestelling geplaatst, ben benieuwd of ze snel leveren.

Overigens is bij PDAShop nu ook een Carcomm houder leverbaar voor de One X:
http://www.pdashop.nl/pro...x-titan-sensation-xl.html

[ Voor 11% gewijzigd door Entity op 12-04-2012 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Is er hier toevallig iemand die weet of deze gaat passen voor een One X? http://www.smartphoneshop...se-arezzo-black-xxxl.html

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:06
Entity schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:38:
Het staat er echt :+

Heb gelijk een bestelling geplaatst, ben benieuwd of ze snel leveren.

Overigens is bij PDAShop nu ook een Carcomm houder leverbaar voor de One X:
http://www.pdashop.nl/pro...x-titan-sensation-xl.html
Heb niet het idee dat die Carcomm houder gaat passen op de One X. Dit omdat de micro-usb aansluiting op de One X veel hoger zit dan die van de Sensation XL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entity schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:49:
Volgens deze pagina duurt het nog 22 dagen... Hoe goed die schatting klopt, weet ik niet, maar hij telt wel netjes iedere dag af :P

Zodra die leverbaar is, ga ik hem bestellen. Hopelijk blijft hij ook op het dashboard zitten, want het raam is een stuk verder weg.
Hij staat nu op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
Ben benieuwd naar de eerste plaatjes van de D110, info op de site van HTC is er nou niet geheel duidelijk over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Laatst online: 19:21
@flipcase Thijs:

Zoek je zoiets: http://www.ebay.com/itm/H...uches&hash=item20c47dae4c

(Flip case met sluiting op de flap, niet magnetisch, geloof ik)

Ik ga voor deze:
http://www.ebay.com/itm/B...uches&hash=item27c5d86fe3

(Magnetische flip case, screen protector en stylus voor €8,50)

[ Voor 14% gewijzigd door RudolfR op 13-04-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:X
RudolfR schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:57:
@flipcase Thijs:

Ik ga voor deze:
http://www.ebay.com/itm/B...uches&hash=item27c5d86fe3

(Magnetische flip case, screen protector en stylus voor €8,50)
Die eerste link is voor mij de goede. Dankjewel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Ziet er erg goed uit, laat even weten of-ie bevalt.

Let wel; het is een pre-order.
Bovendien kun je 'm niet opladen in dit hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
De case is binnen, past perfect en voelt goed aan.

Die 6 screenprotector ebay geval is idd echt slecht. Iemand al goede/goedkope screenprotector gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RudolfR schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:57:
@flipcase Thijs:

-knip-
Deze had ik een tijdje geleden ook al gespot en hier vermeld.
Ziet er goed uit ja.

Persoonlijk zou ik hem alleen liever in t effe zwart hebben ipv. die carbon look.
Dan zou ik 'm idd. echt perfect vinden.

Ook snap ik die uitsparing aan de linker kant niet helemaal als ik deze tekst uit de advertentie lees:
(Zou deze dan alleen bedoeld zijn om de Oxe x uit de case te kunnen krijgen ofzo?)

"Designed specifically for the HTC One X, this case offers a perfect fit for your device. It also features cut-outs for the camera, side buttons and speaker, so you can access the full functionality of your device without having to remove it from the case. Please note that you have to open the case to access the micro USB charging port."

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd met wat vragen.

Of de cut-out groot genoeg is om de charger te gebruiker.
Of de cut-out groter te maken. (welk materiaal het is)
Wat er bedoeld wordt met "open the case". (ipv "remove the case")

Het antwoord:
"we have been told by our manufacturer you will be bale to charge whilst still in the case"

Niet heel duidelijk. :F

[ Voor 22% gewijzigd door RudolfR op 14-04-2012 11:16 . Reden: Antwoord toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Hier een overzichtje van wat goedkopere MHL kabels, ik heb de Dealextreme versie gekocht. Jammer dat die zwart is aangezien ik de witte heb maar daar stoor ik mij verder niet aan. Ga niet een paar euro extra betalen voor een kleurtje. 12,50

Dat is MHL Micro USB ( HTX One X uitgang ) --> HDMI Male

Dealextreme

Ebay Wit Helaas is deze wat duurder, maar voor de kleur ga ik niet meer betalen.

Ebay Zwart ( andere )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Zie een paar posts boven die van jou, had al aangegeven dat ik hem besteld heb. Hij is inmiddels overigens ook al verstuurd.

Zal wat foto's maken als hij binnen is. Hopelijk morgen, maar ik verwacht op zijn vroegst maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Entity schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:24:
[...]

Zie een paar posts boven die van jou, had al aangegeven dat ik hem besteld heb. Hij is inmiddels overigens ook al verstuurd.

Zal wat foto's maken als hij binnen is. Hopelijk morgen, maar ik verwacht op zijn vroegst maandag.
Als je hem binnen hebt, zou je voor mij naar 2 dingen willen kijken (vind ik van belang voor ik hem bestel)
Laad hij net zo op als de desktopcradle dmv de puntjes op de achterkant of moet je hem in een micro-usb duwen?
Kan hij op een dashboard, of moet ie echt op het raam.

De site en het plaatje zijn daar niet heel duidelijk over.
Thanx vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Geen probleem, ik ben ook benieuwd naar beide punten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MercenaryAtWork
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 23:05
Voor de liefhebbers, de HTC One X Clear Hard Shell Case is leverbaar bij Coolblue,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:07:
[...]

Deze had ik een tijdje geleden ook al gespot en hier vermeld.
Ziet er goed uit ja.

Persoonlijk zou ik hem alleen liever in t effe zwart hebben ipv. die carbon look.
Dan zou ik 'm idd. echt perfect vinden.

Ook snap ik die uitsparing aan de linker kant niet helemaal als ik deze tekst uit de advertentie lees:
(Zou deze dan alleen bedoeld zijn om de Oxe x uit de case te kunnen krijgen ofzo?)

"Designed specifically for the HTC One X, this case offers a perfect fit for your device. It also features cut-outs for the camera, side buttons and speaker, so you can access the full functionality of your device without having to remove it from the case. Please note that you have to open the case to access the micro USB charging port."
Klopt, je hebt helemaal gelijk.

Ik heb hem ook niet gekocht, omdat ik met een magneetje wil.. (en ik heb al een hoesje besteld, zo'n pouch).

Ik bedoelde dat het de goede is. Dus dat het flipje aan de goede kant zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
snotver, krijg ik een mailtje terwijl ik in de auto zit dat de hardcase op voorraad is bij coolblue.
check ik het zojuist, is ie alweer uitverkocht :(

naja.. van de week deze besteld, in afwachting tot ik de kans krijg de originele te bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
De originele autodock lijkt me van hard plastic. Regelmatig in en uitschuiven van onze One X gaat ongetwijfeld leiden tot krassen op de behuizing. Hij had daarom eigenlijk met zacht rubber afgewekt moeten zijn. Is er iemand die weet van een niet originele car-dock, maar wel een die breed genoeg is om de One X tussen te kunnen klemmen.
Ik ben bij een aantal zaken geweest, maar heb nog niet zoiets kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
Net mijn 4 NFC tags binnen gekregen van thenfcdog. Incl verzenden waren ze £5.74.

In combinatie met deze app: NFC task launcher, kan je heel wat leuke instellingen aan zetten via NFC. Ik heb nu 1 stickertje op mijn nachtkastje, zodra ik de One X daar op leg gaat mijn volume uit, scherm helderheid omlaag en word mijn wekker gezet.

Net ook 1 stickertje naast de voordeur gehangen, als ik weg ga of thuis kom haal ik mijn one X er langs en wifi gaat aan/uit.

Geniaal

[ Voor 14% gewijzigd door Nikeau op 13-04-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

staffordniko schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:56:
Net mijn 4 NFC tags binnen gekregen van thenfcdog. Incl verzenden waren ze £5.74.

In combinatie met deze app: NFC task launcher, kan je heel wat leuke instellingen aan zetten via NFC. Ik heb nu 1 stickertje op mijn nachtkastje, zodra ik de One X daar op leg gaat mijn volume uit, scherm helderheid omlaag en word mijn wekker gezet.

Net ook 1 stickertje naast de voordeur gehangen, als ik weg ga of thuis kom haal ik mijn one X er langs en wifi gaat aan/uit.

Geniaal
Coool! Ik wist niet dat dit mogelijk was. Bedankt!

Welke tags heb je besteld? Ik weet niet goed wat de verschillen zijn, vandaar de vraag...
Ik ga dit ook zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04

Geniaal
Hoe werkt dat dan precies? Moet je hem er echt op of voor houden of is in de buurt ook goed? en scant de telefoon constant naar nfc's?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 09:52
Denzis schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:59:
[...]
Hoe werkt dat dan precies? Moet je hem er echt op of voor houden of is in de buurt ook goed? en scant de telefoon constant naar nfc's?
Het zijn dezelfde stickers als die in je kleding zitten met een "Near Field Communication" chipje erin. Ze zitten bijvoorbeeld ook in je OV-chipkaart of paspoort en die kun je dus ook uitlezen met je One X als je het binnen een straal van zo'n 10 cm houdt. (wees niet bang, paspoort en OV-chip zijn beschermd, je ziet je persoonlijke details niet)

Of je telefoon er constant naar scant weet ik niet, je kunt het in ieder geval los aanzetten bij je settings menu.

========

Toevoeging: net 10 tags besteld bij nfcdog.com. Eens zien wat voor idiote dingen we hier nu weer allemaal mee kunnen gaan doen! >:) 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Jas99 op 14-04-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:36

Geniaal
Er zijn ook apps beschikbaar die dit soort dingen uitvoeren aan de hand van kaart ID. Hierbij zou je dus een oude skipas (met RFID natuurlijk), OV-chipkaart,etc, kunnen gebruiken om iets uit te laten voeren.

Het nadeel hiervan is natuurlijk dat dit waarschijnlijk alleen werkt op de telefoon waarop je het hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
GKW schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:44:
[...]Welke tags heb je besteld? Ik weet niet goed wat de verschillen zijn, vandaar de vraag...
+1. Lijkt me leuk om mee te spelen, maar weet niet precies welke compatible zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
krijn1985 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:00:
[...]

Er zijn ook apps beschikbaar die dit soort dingen uitvoeren aan de hand van kaart ID. Hierbij zou je dus een oude skipas (met RFID natuurlijk), OV-chipkaart,etc, kunnen gebruiken om iets uit te laten voeren.

Het nadeel hiervan is natuurlijk dat dit waarschijnlijk alleen werkt op de telefoon waarop je het hebt ingesteld.
Deze passen zijn dan natuurlijk beschreven en afgeschermd, waardoor het dan hooguit mogelijk is de telefoon te leren wat deze moet doen bij het scannen van een bepaalde pas ID.
De stickers zijn juist nieuw te programmeren en dan ook zo dat niet alleen mijn telefoon er mee overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
rjvisje schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:15:
[...]

Deze passen zijn dan natuurlijk beschreven en afgeschermd, waardoor het dan hooguit mogelijk is de telefoon te leren wat deze moet doen bij het scannen van een bepaalde pas ID.
De stickers zijn juist nieuw te programmeren en dan ook zo dat niet alleen mijn telefoon er mee overweg kan.
Klopt, had ik inderdaad er niet duidelijk bij vermeld. Maar als je zulke passen nog hebt liggen kun je hier dus al wel mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Deze ben ik erg blij mee (white gel skin case)

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

The_Cyberspace schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:56:
Is er hier toevallig iemand die weet of deze gaat passen voor een One X? http://www.smartphoneshop...se-arezzo-black-xxxl.html
Ik kan inmiddels uit eigen ervaring melden dat de One X niet past helaas :(

Dus dat word verder zoeken en de verkeerde gaat weer retour..

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeau
GKW schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:44:
[...]

Coool! Ik wist niet dat dit mogelijk was. Bedankt!

Welke tags heb je besteld? Ik weet niet goed wat de verschillen zijn, vandaar de vraag...
ik heb de "NFC Tag Square Sticker - 35mm - MIFARE Classic 1K" besteld. Mooie witte stickertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

staffordniko schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:32:
[...]

ik heb de "NFC Tag Square Sticker - 35mm - MIFARE Classic 1K" besteld. Mooie witte stickertjes.
Thanks, besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Vandaag deze besteld, zodra hij binnen is zal ik wat foto's en ervaring online gooien, vind hem wel wat stijlvoller dan al die 'kale' 'gladde' gel cases

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/20272326/Case.jpg

http://www.ebay.nl/itm/CL...R-HTC-ONE-X-/160782567124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Laatst online: 10-09 21:35

Geniaal
Dit is zeker geniaal. Ik vraag me alleen af of dit ook mogelijk is zonder te schrijven naar een tag. Zo kun je dan de app OV Saldo openen als je je OV kaart tegen de telefoon houdt.

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
WeeJeWel schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:27:
[...]

Dit is zeker geniaal. Ik vraag me alleen af of dit ook mogelijk is zonder te schrijven naar een tag. Zo kun je dan de app OV Saldo openen als je je OV kaart tegen de telefoon houdt.
Volgens mij kan NFC ReTag dit. Heb het zelf niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
staffordniko schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:32:
[...]

Bedankt!

Gave gel case trouwens! Vind de gekleurde nooit zo mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jas99
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 09:52
krijn1985 schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:39:
[...]

Volgens mij kan NFC ReTag dit. Heb het zelf niet getest.
Interessant. App gedownload, morgen tijdens mijn ritje naar de uni eens kijken of het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ik ook, alleen aan-uit knop bleef soms hangen. Dus heb ik dat stukje maar eruit gebrand net als bij de headphone gedeelte zeg maar.

Nu alleen nog een goede screenprotector van ebay, en klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Xmoo schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:01:
[...]

Ik ook, alleen aan-uit knop bleef soms hangen. Dus heb ik dat stukje maar eruit gebrand net als bij de headphone gedeelte zeg maar.

Nu alleen nog een goede screenprotector van ebay, en klaar :D
Haha branden is ook een optie. Ik heb dat gedeelte met een paperclip/scherpe punt flink opgerekt en heb er nu ook geen last meer van.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste