Dan moet er in de aankomende update zitten. Nu zit er echt geen dock modus in het toestel.
Dat verklaart wel waarom het dock nu nog niet te koop is.
Dan moet er in de aankomende update zitten. Nu zit er echt geen dock modus in het toestel.
Verwijderd
Eind april komen ze beschikbaar tot die tijd moeten we het doen met filmpjes van youtube op de beurs in barca.FreakzLM schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:05:
Misschien een domme vraag, maar met die wireless hdmi dongle stuurt die dan ook audio naar de tv?
En is het signaal via wireless ook 1 op 1? Ik bedoel meer van wanneer je iets doet op je mobiel dat dat tegelijkertijd gaat op de TV en niet lag of iets is.
Verwijderd
Er waren hier berichten dat ze 1. niet pasten of 2. wel pasten maar meer plakband achtig waren dan een mooie stevige screenprotector. Maar zo heb jij dat dus niet ervaren?Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:56:
Ik was ff een tijdje weg geweest, maar ik ben er weer!
De HTC One X Protectors die ik eerder heb gepost, die uit duitsland via eBay zitten passen perfect.
Het is wel even knutselen, want ik heb een half uur met me vinger moeten wrijven maar dan zit hij ook gelijk perfect. Geen lucht belletjes meer o.i.d. ( gaat iig niet zo makkelijk als in de beschrijving, maar goed ze zitten! )
Verwijderd
nee zeer zeker niet, nog niet althansFlorine schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:57:
[...]
Er waren hier berichten dat ze 1. niet pasten of 2. wel pasten maar meer plakband achtig waren dan een mooie stevige screenprotector. Maar zo heb jij dat dus niet ervaren?
Onder instellingen heb ik gewoon een dock modus zitten hoor?!Practics schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:11:
[...]
Dat verklaart wel waarom het dock nu nog niet te koop is.
Sorry foutje , was de pouch van de HD2 , die in de standaard doosjes zat.........jabberwock schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:55:
Pouch van de desire HD?
Welke is dat dan? Heb zo'n 100 van die telefoons op het werk moeten uitdelen en niet 1 had een pouch.
golem501 schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:47:
[...]
Mee eens. Dat was mijn ervaring met Valenta ook maar de pouch die volgens hun voor de one X bedoelt is zit echt te strak.
gewoon van HTC zelf, dus ook richting de 20eurogolem501 schreef op maandag 09 april 2012 @ 08:47:
[...]
Mee eens. Dat was mijn ervaring met Valenta ook maar de pouch die volgens hun voor de one X bedoelt is zit echt te strak.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ok, dat zullen dan deze zijn, als ik je vorige berichtje goed gelezen heb (6x Schutzfolie UltraClear für HTC One X voor €1,09 incl verzendkosten). Tja, als jij het zegt... Voor die éne euro (en negen cent, jawel) heb ik die dan ook maar besteld, kan ik die vergelijken met de officiële van HTC - als die ooit nog aankomen met de post uit Engeland.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 15:56:
(...)
De HTC One X Protectors die ik eerder heb gepost, die uit duitsland via eBay zitten passen perfect.
(...)
Dat hoesje is idd ruk! Deze heb ik maar gekocht zodat ik iets heb wat eromheen zit. Te wijd en door de manier van stikken is deze erg breed. Als je de Valenta of Mobiparts hoesjes hebt, die zijn anders genaaid waardoor ze niet zo breed zijn. Hopenlijk komt er snel een passende.\Verwijderd schreef op maandag 09 april 2012 @ 16:43:
Ik heb het officiele hoesje van HTC( HTC One X Case- PO S650) besteld via MobileFun.nl, in eerste instantie ziet het hoesje er goed uit, maar het is veel te wijd voor de HTC One X. Ik heb het nu sinds vrijdag 6 april in gebruik en de telefoon glijdt er zomaar ineens uit als ik hem in mijn hand houd.
Ik heb het lipje dus niet nodig om de telefoon uit het hoesje te halen. Gewoon op zijn kop houden en het valt er zo uit.
Ik stuur deze officiele pouch terug en probeer de zipper sleeve van HTC hoesje.nl met een screenprotector.
http://www.htchoesje.nl/htc-one-x-zipper.html
Ik ben dik tevreden met mijn ONE X
[ Voor 10% gewijzigd door JB op 10-04-2012 08:45 ]
Mijn boefje is liev!
Ze gaan er misschien van uit dat men in de auto de app "Auto" gebruikt, deze is namelijk standaard landscape.Voorheen werd geschreven::
Eind april komen de car en oplaad dock uit.
Ben ook wel benieuwt hoe htc het gaat oplossen met het oplaaddock, aangezien deze horizontaal is en home screens niet horizontaal kunnen.
Waarschijnlijk krijg je dan een dock modus
Ja maar dan alleen de (betaalde) HTC navigatie. Ik wil natuurlijk wel gewoon Google Maps gebruikenCappieL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:48:
[...]
Ze gaan er misschien van uit dat men in de auto de app "Auto" gebruikt, deze is namelijk standaard landscape.
Hierdoor hoef je dus geen homescreens in landscape mogelijk te maken, want je gebruikt deze helemaal niet. In "Auto" kun je alles bedienen waarvan ze denken dat je het in de auto gebruikt: contacten (bellen), navigatie, verkeersinformatie en radio.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Die 6 Duitse zijn super slecht, een zat vol bubbels. De tweede had ik er best netjes op gekregen, was er tien minuten later al af omdat ik hem in mijn broekzak had gedaan en bleef plakken aan de binnenkant ( spijkerbroek). De derde hield het ook niet langer vol dan een half uur, en wederom bubbels.Appelsap schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:08:
[...]
Ok, dat zullen dan deze zijn, als ik je vorige berichtje goed gelezen heb (6x Schutzfolie UltraClear für HTC One X voor €1,09 incl verzendkosten). Tja, als jij het zegt... Voor die éne euro (en negen cent, jawel) heb ik die dan ook maar besteld, kan ik die vergelijken met de officiële van HTC - als die ooit nog aankomen met de post uit Engeland.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zou wellicht met instellingen gemaakt kunnen hebben, maar ik had het echt even heel snel geprobeerd. Dus niet met de instellingen kunnen spelen.Verwijderd schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:30:
![]()
[...]
Hmmm.. Wel apart dat het op de HTC One X 720p is. Heb je daar een verklaring voor of staan je instellingen mogelijk verkeerd?
Kijk eens naar de instellingen. Volgens mij kan je het gewoon aanpassen.Xmoo schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:15:
[...]
Zou wellicht met instellingen gemaakt kunnen hebben, maar ik had het echt even heel snel geprobeerd. Dus niet met de instellingen kunnen spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door HertogJanNL op 10-04-2012 13:30 ]
Bedraad? geen idee. Heb zelf al meer dan een jaar een bluetooth stereo headset, met een batterij van 8 uur muziekluisteren (en een standbytijd van laaaaaaaaaaaaannnnnnnng!). Prima ding om muziek mee te luisteren.HertogJanNL schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 13:29:
[EDIT]
Oh en ik geef de voorkeur aan bedraad, die Bluetooth dingen raken zo snel leeg altijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Fox op 10-04-2012 20:27 ]
Ach die screen protectors waren ook al bagger, software van de phone vol met bugs en dan nu pouch's die niet passen. Langzaam maar zeker begin ik me achter me oren te krabben of mijn volgende phone nog wel een htc word. Spijtig na 4/5 jaar trouwe HTC gebruiker te zijn geweest.SniperFox schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:26:
Dat is lekker zeg, dat die officiele HTC S650 pouch nog geen eens goed past. Net chat contact opgenomen met HTC zelf hierover, maar na 3x mijn vraag te stellen en dan 'de medewerker heeft de verbinding verbroken' te krijgen geef ik het op. Nu maar hopen dat een retourtje goed gaat, kost weer paar euro en moeite voor niets. Dat noemen ze een 'officieel gecertificeerd product'.
Zelf ben ik dus benieuwd of deze wel goed past:SniperFox schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:26:
Dat is lekker zeg, dat die officiele HTC S650 pouch nog geen eens goed past. Net chat contact opgenomen met HTC zelf hierover, maar na 3x mijn vraag te stellen en dan 'de medewerker heeft de verbinding verbroken' te krijgen geef ik het op. Nu maar hopen dat een retourtje goed gaat, kost weer paar euro en moeite voor niets. Dat noemen ze een 'officieel gecertificeerd product'.
Mijn boefje is liev!
[ Voor 33% gewijzigd door jodel99999 op 11-04-2012 20:28 ]
Misschien handig om er even bij te vermelden dat het om de "car upgrade" houder gaat, deze dus:jodel99999 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:26:
Heeft er iemand al een idee over wanneer de d110 gaat komen voor de HOX ?
Even off-topic, maar kunnen we hem gewoon de One X of HTC One X blijven noemen?jodel99999 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:26:
Heeft er iemand al een idee over wanneer de d110 gaat komen voor de HOX ?
Bambu Lab P1S Combo
3000 mAh zeggen ze en 4 apparaten.. met een accu van 1800 mAh in de One X red je iets meer dan 1.5 keer opladen...Practics schreef op woensdag 11 april 2012 @ 12:39:
Voor mensen die nog goedkoop mobile power pack zoeken: http://www.todaysbestdeal...ariotek-mobile-power-pack
De case zit prima om het toestel, even zorgen dat je het toestel goed onderin plaatst, dan start hij ook niet opnieuw op.rjvisje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:13:
Misschien voor in de tussentijd toch ook maar aan het gel geval.
Natuurlijk wel de clear versie ivm. een grijze One X
http://www.ebay.nl/itm/CL...1c256c5480#ht_2078wt_1037
Ben ook erg benieuwd! Bij de OneX zit de micro-usb op de zijkant toch, dus je telefoon staat er in landscape in.indofk schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:26:
Ziet er goed uit , ben benieuwd hoe de One X op dit apperaat uit komt , dus laat maar komen die foto's en evt filmpjes
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
SnoeiKoei schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:14:
[...]
Ben ook erg benieuwd! Bij de OneX zit de micro-usb op de zijkant toch, dus je telefoon staat er in landscape in.
Voordeel van de HTC-mediadock vind ik wel dat er geen gebruik wordt gemaakt van de mico-usb-aansluiting maar van die rij contactjes op de rug. Je legt je telefoon er los in en het werkt; je pakt hem er ook zo weer af.
Bol.com maakt zijn voor 22.30 besteld morgen in huis niet waar.indofk schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:26:
Ziet er goed uit , ben benieuwd hoe de One X op dit apperaat uit komt , dus laat maar komen die foto's en evt filmpjes
[ Voor 18% gewijzigd door Practics op 12-04-2012 10:23 ]
Is het voor jou nog mogelijk om een foto te maken van het toestel met daaromheen de gel case?rjvisje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:53:
[...]
De case zit prima om het toestel, even zorgen dat je het toestel goed onderin plaatst, dan start hij ook niet opnieuw op.
De screenprotector echter zit niet mooi, deze komt los van het scherm waar die bol is.
Serieus alweer, die foto staat gewoon op ebay. Sluit echt netjes aan en voelt voor mijn gevoel niet eens dikker. Daarom moet je dat soort dingen meteen vanaf het begin erop doen, dan weet je niet beter.G33st schreef op donderdag 12 april 2012 @ 10:58:
[...]
Is het voor jou nog mogelijk om een foto te maken van het toestel met daaromheen de gel case?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 11:27 ]
Type is de HTC PO S650. Als ik hem ondersteboven houd, valt hij er niet uit. Na wat schudden komt hij wel los. Ik heb hem vooral gekocht omdat hij in mijn tas tussen de pennen en sleutels ligt. Nu heeft hij toch wat meer bescherming.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:24:
LOL,
Dan ben je de enige waarbij die goed aansluit.
Enkele mensen voor u melde juist dat hij te los zou zitten.
Althans, ik geloof dat t om de zelfde gaat.
Wat is het type?
[ Voor 6% gewijzigd door CappieL op 12-04-2012 11:30 ]
Verwijderd
De Valenta 18 van leer met trektouwtje (smartphoneshop) past op de milimeter nauwkeurig.luappul schreef op donderdag 12 april 2012 @ 12:56:
Ik heb al heel wat pouches langs zien komen, maar nog niet waar ik eigenlijk naar op zoek ben. Het liefst heb ik een dunne pouch met zo'n trektouwtje met een magneetje om hem dicht te houden. De HTC PO S650 lijkt mij een beetje een lomp ding waardoor de One X dubbel zo dik wordt. Wat ik eigenlijk zoek is deze pouch, maar dan zonder riemlus en een magneetje in plaats van het klitteband. Is iemand toevallig zoiets tegen gekomen?
Ik heb ook deze gekocht zelfs voordat er negatieve berichten over waren. Hij valt er niet makkelijk uit naar mijn mening maar hij zit ook weer niet super strak. De binnen kant voelt erg zacht aan en dat is fijn. En die strap is ook erg handig.CappieL schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:21:
Vorige week deze pouch gekocht op Ebay
[afbeelding]
Sluit goed aan, met strap om telefoon eruit te halen.
Zie net dat hij de prijs heeft verhoogd
Ik heb ook de Valenta 18. Maar deze zal na verloop van tijd te ruim worden.Roost schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:18:
[...]
De Valenta 18 van leer met trektouwtje (smartphoneshop) past op de milimeter nauwkeurig.
[ Voor 26% gewijzigd door rosanoa op 12-04-2012 14:59 ]
Excuus, verkeerde quote. Ik zal het aanpassen.Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 14:51:
[...]
Kleine verwarring hier geloof ik.![]()
U quote 'M3lvinG', die op zijn beurt weer 'CappieL' quote, maar die hebben het over de HTC PO S650 Leather Slip Pouch van ebay, en u over de valenta.
Kleinigheidje hoor, maar om verwarring voor de (niet oplettende) lezers te voorkomen kunt u misschien beter 'Roost' quoten of gewoon niet quoten maar een los bericht ervan maken
Nu lijkt t in eerste instantie net of u en 'M3lvinG' het over dezelfde pouch hebben, vandaar.
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 12-04-2012 16:51 ]
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 12-04-2012 16:44 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
[ Voor 11% gewijzigd door Entity op 12-04-2012 19:43 ]
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Heb niet het idee dat die Carcomm houder gaat passen op de One X. Dit omdat de micro-usb aansluiting op de One X veel hoger zit dan die van de Sensation XL.Entity schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:38:
Het staat er echt
Heb gelijk een bestelling geplaatst, ben benieuwd of ze snel leveren.
Overigens is bij PDAShop nu ook een Carcomm houder leverbaar voor de One X:
http://www.pdashop.nl/pro...x-titan-sensation-xl.html
Verwijderd
Hij staat nu op voorraadEntity schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:49:
Volgens deze pagina duurt het nog 22 dagen... Hoe goed die schatting klopt, weet ik niet, maar hij telt wel netjes iedere dag af
Zodra die leverbaar is, ga ik hem bestellen. Hopelijk blijft hij ook op het dashboard zitten, want het raam is een stuk verder weg.
[ Voor 14% gewijzigd door RudolfR op 13-04-2012 08:58 ]
Die eerste link is voor mij de goede. Dankjewel!RudolfR schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:57:
@flipcase Thijs:
Zoek je zoiets: http://www.ebay.com/itm/H...uches&hash=item20c47dae4c
(Flip case met sluiting op de flap, niet magnetisch, geloof ik)
Ik ga voor deze:
http://www.ebay.com/itm/B...uches&hash=item27c5d86fe3
(Magnetische flip case, screen protector en stylus voor €8,50)
Verwijderd
Deze had ik een tijdje geleden ook al gespot en hier vermeld.RudolfR schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:57:
@flipcase Thijs:
Zoek je zoiets: http://www.ebay.com/itm/H...uches&hash=item20c47dae4c
(Flip case met sluiting op de flap, niet magnetisch, geloof ik)
-knip-
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2012 11:17 ]
[ Voor 22% gewijzigd door RudolfR op 14-04-2012 11:16 . Reden: Antwoord toegevoegd. ]
Zie een paar posts boven die van jou, had al aangegeven dat ik hem besteld heb. Hij is inmiddels overigens ook al verstuurd.
Als je hem binnen hebt, zou je voor mij naar 2 dingen willen kijken (vind ik van belang voor ik hem bestel)Entity schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 12:24:
[...]
Zie een paar posts boven die van jou, had al aangegeven dat ik hem besteld heb. Hij is inmiddels overigens ook al verstuurd.
Zal wat foto's maken als hij binnen is. Hopelijk morgen, maar ik verwacht op zijn vroegst maandag.
Klopt, je hebt helemaal gelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 11:07:
[...]
Deze had ik een tijdje geleden ook al gespot en hier vermeld.
Ziet er goed uit ja.
Persoonlijk zou ik hem alleen liever in t effe zwart hebben ipv. die carbon look.
Dan zou ik 'm idd. echt perfect vinden.
Ook snap ik die uitsparing aan de linker kant niet helemaal als ik deze tekst uit de advertentie lees:
(Zou deze dan alleen bedoeld zijn om de Oxe x uit de case te kunnen krijgen ofzo?)
"Designed specifically for the HTC One X, this case offers a perfect fit for your device. It also features cut-outs for the camera, side buttons and speaker, so you can access the full functionality of your device without having to remove it from the case. Please note that you have to open the case to access the micro USB charging port."
[ Voor 14% gewijzigd door Nikeau op 13-04-2012 22:42 ]
Coool! Ik wist niet dat dit mogelijk was. Bedankt!staffordniko schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:56:
Net mijn 4 NFC tags binnen gekregen van thenfcdog. Incl verzenden waren ze £5.74.
In combinatie met deze app: NFC task launcher, kan je heel wat leuke instellingen aan zetten via NFC. Ik heb nu 1 stickertje op mijn nachtkastje, zodra ik de One X daar op leg gaat mijn volume uit, scherm helderheid omlaag en word mijn wekker gezet.
Net ook 1 stickertje naast de voordeur gehangen, als ik weg ga of thuis kom haal ik mijn one X er langs en wifi gaat aan/uit.
Geniaal
Hoe werkt dat dan precies? Moet je hem er echt op of voor houden of is in de buurt ook goed? en scant de telefoon constant naar nfc's?staffordniko schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:56:
Net mijn 4 NFC tags binnen gekregen van thenfcdog. Incl verzenden waren ze £5.74.
In combinatie met deze app: NFC task launcher, kan je heel wat leuke instellingen aan zetten via NFC. Ik heb nu 1 stickertje op mijn nachtkastje, zodra ik de One X daar op leg gaat mijn volume uit, scherm helderheid omlaag en word mijn wekker gezet.
Net ook 1 stickertje naast de voordeur gehangen, als ik weg ga of thuis kom haal ik mijn one X er langs en wifi gaat aan/uit.
Geniaal
https://www.youtube.com/@droommotor
Het zijn dezelfde stickers als die in je kleding zitten met een "Near Field Communication" chipje erin. Ze zitten bijvoorbeeld ook in je OV-chipkaart of paspoort en die kun je dus ook uitlezen met je One X als je het binnen een straal van zo'n 10 cm houdt. (wees niet bang, paspoort en OV-chip zijn beschermd, je ziet je persoonlijke details niet)Denzis schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 15:59:
[...]
Hoe werkt dat dan precies? Moet je hem er echt op of voor houden of is in de buurt ook goed? en scant de telefoon constant naar nfc's?
[ Voor 9% gewijzigd door Jas99 op 14-04-2012 16:24 ]
Er zijn ook apps beschikbaar die dit soort dingen uitvoeren aan de hand van kaart ID. Hierbij zou je dus een oude skipas (met RFID natuurlijk), OV-chipkaart,etc, kunnen gebruiken om iets uit te laten voeren.staffordniko schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:56:
Geniaal
+1. Lijkt me leuk om mee te spelen, maar weet niet precies welke compatible zijn...GKW schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:44:
[...]Welke tags heb je besteld? Ik weet niet goed wat de verschillen zijn, vandaar de vraag...
Ik ga dit ook zeker doen.
Deze passen zijn dan natuurlijk beschreven en afgeschermd, waardoor het dan hooguit mogelijk is de telefoon te leren wat deze moet doen bij het scannen van een bepaalde pas ID.krijn1985 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:00:
[...]
Er zijn ook apps beschikbaar die dit soort dingen uitvoeren aan de hand van kaart ID. Hierbij zou je dus een oude skipas (met RFID natuurlijk), OV-chipkaart,etc, kunnen gebruiken om iets uit te laten voeren.
Het nadeel hiervan is natuurlijk dat dit waarschijnlijk alleen werkt op de telefoon waarop je het hebt ingesteld.
Klopt, had ik inderdaad er niet duidelijk bij vermeld. Maar als je zulke passen nog hebt liggen kun je hier dus al wel mee spelen.rjvisje schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:15:
[...]
Deze passen zijn dan natuurlijk beschreven en afgeschermd, waardoor het dan hooguit mogelijk is de telefoon te leren wat deze moet doen bij het scannen van een bepaalde pas ID.
De stickers zijn juist nieuw te programmeren en dan ook zo dat niet alleen mijn telefoon er mee overweg kan.
Ik kan inmiddels uit eigen ervaring melden dat de One X niet past helaasThe_Cyberspace schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:56:
Is er hier toevallig iemand die weet of deze gaat passen voor een One X? http://www.smartphoneshop...se-arezzo-black-xxxl.html
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
ik heb de "NFC Tag Square Sticker - 35mm - MIFARE Classic 1K" besteld. Mooie witte stickertjes.GKW schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 09:44:
[...]
Coool! Ik wist niet dat dit mogelijk was. Bedankt!
Welke tags heb je besteld? Ik weet niet goed wat de verschillen zijn, vandaar de vraag...
Ik ga dit ook zeker doen.
Thanks, besteld.staffordniko schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:32:
[...]
ik heb de "NFC Tag Square Sticker - 35mm - MIFARE Classic 1K" besteld. Mooie witte stickertjes.
Dit is zeker geniaal. Ik vraag me alleen af of dit ook mogelijk is zonder te schrijven naar een tag. Zo kun je dan de app OV Saldo openen als je je OV kaart tegen de telefoon houdt.staffordniko schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:56:
Geniaal
Homey — Critics are those without skills to create.
Volgens mij kan NFC ReTag dit. Heb het zelf niet getest.WeeJeWel schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:27:
[...]
Dit is zeker geniaal. Ik vraag me alleen af of dit ook mogelijk is zonder te schrijven naar een tag. Zo kun je dan de app OV Saldo openen als je je OV kaart tegen de telefoon houdt.
Bedankt!staffordniko schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:32:
[...]
ik heb de "NFC Tag Square Sticker - 35mm - MIFARE Classic 1K" besteld. Mooie witte stickertjes.
Interessant. App gedownload, morgen tijdens mijn ritje naar de uni eens kijken of het werkt!krijn1985 schreef op zondag 15 april 2012 @ 15:39:
[...]
Volgens mij kan NFC ReTag dit. Heb het zelf niet getest.
Ik ook, alleen aan-uit knop bleef soms hangen. Dus heb ik dat stukje maar eruit gebrand net als bij de headphone gedeelte zeg maar.Florine schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:14:
Deze ben ik erg blij mee (white gel skin case)
http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1439.l2649
Haha branden is ook een optie. Ik heb dat gedeelte met een paperclip/scherpe punt flink opgerekt en heb er nu ook geen last meer van.Xmoo schreef op maandag 16 april 2012 @ 10:01:
[...]
Ik ook, alleen aan-uit knop bleef soms hangen. Dus heb ik dat stukje maar eruit gebrand net als bij de headphone gedeelte zeg maar.
Nu alleen nog een goede screenprotector van ebay, en klaar
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq