Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een tablet gaan kopen maar ik ben aan het twijfelen om de archos 101 internet tablet of archos 70 internet tablet 250gb.

wil er films me kijken en op internet ook voor op vakantie in de auto films kijken.

welke kan ik het beste kopen
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:58
Op welk vlak twijfel je dan?

Het grote verschil zit 'm al in de schermgrootte. 10" is een stukje groter en dus ook wat minder draagbaar...
Ook heeft die Archos 70 een hardeschijf en die Archos 101 Internet tablet flashgeheugen. (als je dit model bedoelt: pricewatch: Archos 101 Internet Tablet 8GB Zwart )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom :)

Allereerst past dit topic beter in Mobile Aankoopadviesforum. Lees daar eerst eens Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum, daarin staat wat we van je verwachten in dat forumdeel. Maak bijvoorbeeld gebruik maken van de gebruikelijke leestekens zoals hoofdletters, vraagtekens en punten. Vergeet ook vooral niet
hoe meer voorwerk jij doet, hoe eerder mensen geneigd zullen zijn om je te helpen.
oftewel toon vooral eigen inzet, dan wordt je beter geholpen. Je topicstart aanpassen doe je met de [edit.] knop rechts bovenin je post.

Move -> MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je veel films enz er op wilt zetten de 70 pakken dan maar wil je groter scherm dan de 101