[iPad 2] Opladen via stroomnet fout met drukken op scherm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Als ik mijn iPad 2 via het stroomnet oplaad dan kan ik geen gebruik maken van de iPad 2. Als ik dan op Safari druk start bijvoorbeeld iets anders op wat op het huidige scherm te zien is met heel veel moeite lukt het om dan Safari op te starten. Zo snel dat ik de oplader eruit haal werk alles weer zoals je hoort. Ik heb de laaste nieuwe IOS 5.1 erop staan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 06:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Even je oplader omdraaien in het stopcontact. Kijk of dat helpt. Daarna een elektricien bellen om je thuisnet door te laten meten.

[ Voor 34% gewijzigd door sebastius op 29-03-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 12:22
sebastius schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:32:
Even je oplader omdraaien in het stopcontact. Kijk of dat helpt. Daarna een elektricien bellen om je thuisnet door te laten meten.
Right...

Heb je gekeken of alle applicaties gesloten zijn voordat je Safari opent? Kan zijn dat er iets anders in de weg zit.

Heb je al een restore proberen te doen?

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 06:27

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

ThaStealth schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:16:
[...]

Right...

Heb je gekeken of alle applicaties gesloten zijn voordat je Safari opent? Kan zijn dat er iets anders in de weg zit.

Want ik baseer mijn adviezen echt nergens op natuurlijk ;)

- Steker omdraaien biedt soms een verschil vanwege de fase en nul-lijn in het net. Sommige voedingen zijn er gevoelig voor.
- Een storing tijdens het opladen ligt aan de oplader of aan het stroomnet. Als je de oplader uit kan sluiten, dan is het probleem het huis. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
Bij mijn Phone heb ik dit als ik hem oplaad met mijn neppe dealextreme snoertje. Als ik vervolgens de metalen zijkant vasthoud, werkt het scherm weer normaal. Lijkt dus een probleem met de aarding te zijn oid. Heb je hem met officiële lader en snoer aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:30
Kheldar schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:27:
Bij mijn Phone heb ik dit als ik hem oplaad met mijn neppe dealextreme snoertje. Als ik vervolgens de metalen zijkant vasthoud, werkt het scherm weer normaal. Lijkt dus een probleem met de aarding te zijn oid. Heb je hem met officiële lader en snoer aangesloten?
Heb ik dan inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Kheldar schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:27:
Ik heb de kabel van de iPad 2 zelf gebruikt die er is bij geleverd en ook van mijn iPod maar bij de kabels vertonen het zelfde beeld.
ThaStealth schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:16:
[...]

Right...

Gedaan maar werk niet, was ik al vanuit gegaan. Safari was trouwens een voorbeeld het maakt niet uit welk programma ik op wil starten of open heb staan alles vertoont het probleem.

Probleem is opgelost het was toch de kabel, twee kabels blijken dus niet 100% te werken als een adapter gebruikt wordt.

[ Voor 5% gewijzigd door we_are_borg op 31-03-2012 00:35 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Wel nu heb ik het probleem weer met de derde kabel ik probeer een spel te spelen (tower defence) en ik druk ergens in het midden en actie is beneden. Dacht fout spel over gegaan naar Safari en die heeft het ook weer je druk ergens maar in feite druk je ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:55
Doe niet zo moeilijk, gewoon naar de winkel en ruilen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Wel ik ben er achter dat het probleem wat ik beschrijf vaker voorkomt. Alleen er wordt geen oplossing gegeven om het op te lossen. Vreemd is wel dat de kabel het normaal doet in de PC <> iPad2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 10:06
we_are_borg schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:38:
Wel ik ben er achter dat het probleem wat ik beschrijf vaker voorkomt. Alleen er wordt geen oplossing gegeven om het op te lossen. Vreemd is wel dat de kabel het normaal doet in de PC <> iPad2.
ik gok zo dat het aan je blokje ligt. Dus niet aan de kabel. Dit zelfde gedrag heb ik ook op het moment dat ik inderdaad zo'n dealextreme goedkope chinese namaak troep lader gebruik. Dan is het scherm ook niet te gebruiken.

Misschien eens een totaal andere lader proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Totaal vergeten dat ik nog een topic hier over had, ben een stuk verder gekomen heb een adapter van iemand geprobeerd en het probleem was weg. De adapter heeft een probleem dat staat vast ik moet nog ergens in huis een UK <> EU verloop hebben voor stroom dan probeer ik een andere adapter als die werk dan haal ik een nieuwe.

Pagina: 1