harman kardon sub-ts7

Pagina: 1
Acties:

• dadio54321
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-01 15:07
Hallo,

Ik heb een harman kardon homecinema set. Welke op dit moment nog geen twee weken uit de garantie is.
Nu heb ik het probleem dat als ik de stroom inschakel (via een praxis stekkerdoos) mijn sub de sub ts7 dan plof en kraak geluiden gaat maken.

Als ik heb dan in het stopcontact doet dan kan het ook nog even maar na een aantal minuten houd deze daar mee op. Als ik weer een aantal minuten wacht dan kan ik de stekker gewoon weer terug in stekkerdoos doen en heb ik geen bijgeluiden meer.

Ik neem aan dat dit betekent dat de sub het aan het begeven is. Maar wat zou dit kunnen zijn? en kan ik dit zelf repareren ( kan best solderen). Of als dit niet gaat wie weet er dan een reparatie adres omgeving breda?
Vind het zonde om nieuwe set te moeten kopen de rest doet het nog perfect namelijk.

groeten dadio54321

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:12

DjVe

Hatsaflats!

Twee weken uit de garantie is gewoon nog recht hebben op garantie. Neem contact op met de leverancier of met Harman zelf. Die zullen echt niet moeilijk doen om twee weken :) Doen ze dat wel, dan geef je aan dat de levensduur van een apparaat wel iets langer is dan de verzekerde twee jaar garantie en dat dit overduidelijk een fout is van de fabrikant.