Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

instalatie V-Studio 20

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heeft mijn broer een een V-Studio 20 voor zijn verjaardag gekregen, een degelijk apparaat voor de huis-, tuin- en keukenmuzikant waarmee het mogelijk is om muziek op te nemen en te bewerken (in dit geval voor gitaar, maar kan in principe voor alles gebruikt worden). Nu, omdat ik moest vertrekken en er niet meer veel tijd was hebben we snel de V-Studio aangesloten via USB, wat een foutmelding gaf. De volgende dag gekeken, en er staat duidelijk in de handleiding dat het apparaat niet aangesloten mag worden voordat de drivers geïnstalleerd zijn.

Als gevolg werkten tijdelijk alle USB poorten niet meer (wat ondertussen wel al opgelost is), maar de V-Studio raakt nog steeds niet geïnstalleerd. Wanneer ik de set-up willen uitvoeren komt er direct een melding dat de software niet geïnstaleerd kan worden, en ik de unistaller moet uitvoeren. Al meermaals de unistaller uitgevoert, maar ik kan niet opnieuw de set-up uitvoeren.

Uiteraard zeer dom van mezelf om snel-snel het te willen laten werken door gewoon onmiddellijk via USB aan te sluiten en de gebruikershandleiding niet te lezen, maar nu zit ik wel met een serieus probleem aangezien het nogal een prijzig toestel is.

Wat meer info:
- Windows 7 Ultimate 64 bit
- V-Studio 20 (Cakewalk by Roland)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2h4bxgz.png

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb geen ervaring met het pakket, maar zie je toevallig ook nieuwe hardware staan in Apparaatbeheer? Zou je die eens kunnen verwijderen, net zoals de USBapparaten?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:50:
Ik heb geen ervaring met het pakket, maar zie je toevallig ook nieuwe hardware staan in Apparaatbeheer? Zou je die eens kunnen verwijderen, net zoals de USBapparaten?
Nee, geen nieuwe hardware te zien in apparaatbeheer.