Ik had eerst problemen met gamen met de UPC modem Thompson TWG870UG, nu heb ik vandaag een nieuwe mogen ontvangen, de Cisco ECP 3925.
Na alles juist te hebben aangesloten krijg ik geen verbinding met het internet op pc's die aan de switch zijn aangesloten.
Om even kort uit te leggen, Onze modem staat beneden, boven hebben wij 3 computers en een printer, die allemaal aan gesloten moeten zijn met een kabel. Er loopt van beneden een kabel naar boven, die in een TP link 5 port switch is aangesloten, in die switch zitten alle andere kabels. Dit werkte altijd zonder problemen met onze Thompson modem. Nu zit ik wel in de homegroup, maar heb geen verbinding via internet. Ik heb nu het thompson modem weer aangesloten.
Wat ik heb geprobeerd:
-Laptop draadloos- werkt
-Directe kabel van modem naar laptopt - werkt
-Switch resetten, alle kabels er op nieuw in - geen resultaat
de kabels heb ik allemaal nagechecked, die zijn helemaal goed.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen,
ChiB
Na alles juist te hebben aangesloten krijg ik geen verbinding met het internet op pc's die aan de switch zijn aangesloten.
Om even kort uit te leggen, Onze modem staat beneden, boven hebben wij 3 computers en een printer, die allemaal aan gesloten moeten zijn met een kabel. Er loopt van beneden een kabel naar boven, die in een TP link 5 port switch is aangesloten, in die switch zitten alle andere kabels. Dit werkte altijd zonder problemen met onze Thompson modem. Nu zit ik wel in de homegroup, maar heb geen verbinding via internet. Ik heb nu het thompson modem weer aangesloten.
Wat ik heb geprobeerd:
-Laptop draadloos- werkt
-Directe kabel van modem naar laptopt - werkt
-Switch resetten, alle kabels er op nieuw in - geen resultaat
de kabels heb ik allemaal nagechecked, die zijn helemaal goed.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen,
ChiB