• LCY
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-01 15:41
Goedemiddag,

Had vorige week een PC gebouwd en het werkt prima, maar er komt steeds uit het niks een beep uit mn PC als ik al in Windows zit alsof hij een error aangeeft.
Mijn moederbord is een ASROCK z68 extreme3 gen3, Het moment waarop het beept verschilt soms zit er uren/dagen tussen maar soms ook 2 keer in 10 minuten.
De temperatuur van mijn PC is prima (rond de 20 graden) en mijn PC loopt niet vast of iets dergelijks.
Weet iemand wat het probleem hiervan kan zijn?

Alvast bedankt :)

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10-2025
moederbord error? kijk naar je LCD scherm op je moederbord of deze ook iets aangeeft oid. kan zijn dat hij wel een post geeft maar dat jij het dan niet ziet omdat je aan het gamen bent oid.
en dat hij dan na die waarschuwing op je mobo gaat piepen.

[ Voor 13% gewijzigd door w4v3g0d op 29-03-2012 17:07 ]

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-12-2025
Is dat tijdens het typen? Dat kan het zijn dat je keyboardbuffer vervelend doet. Heb ik wel met mijn Lenovo Thinkpad soms.

Is het een losse beep of zijn het vele beeps?

• LCY
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-01 15:41
hardwarejunk schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:07:
moederbord error? kijk naar je LCD scherm op je moederbord of deze ook iets aangeeft oid. kan zijn dat hij wel een post geeft maar dat jij het dan niet ziet omdat je aan het gamen bent oid.
en dat hij dan na die waarschuwing op je mobo gaat piepen.
Nee laat ook niks zien, en hij beept ook als ik niks heb openstaan.
Heb verder ook niet zoveel last omdat er dan verder ook niks gebeurt maar vraag me toch af hoe dat komt :)
Trolando schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:12:
Is dat tijdens het typen? Dat kan het zijn dat je keyboardbuffer vervelend doet. Heb ik wel met mijn Lenovo Thinkpad soms.

Is het een losse beep of zijn het vele beeps?
Een enkele beep, en hij beept volgens mij ook als ik niet typ zal er de volgende keer is op letten :p

[ Voor 26% gewijzigd door LCY op 29-03-2012 17:13 ]