Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HTC breng offlinenavigatie voor Windows Phone uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Microsoft heeft echter geen navigatiemogelijkheid voor Nederland standaard in Windows Phone
Met Maps (Bing Maps) kun je wel navigeren in Nederland.
Alleen niet offline

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Nee, je kunt routes berekenen en die volgen. Navigatie zoals hier bedoeld is voorzien van stembegeleiding - en dat kan Bing Maps niet (toegegeven: het is geen sluitende definitie van navigatie, maar het is wel wat veel mensen ervan verwachten. Je kunt immers niet de hele tijd op het beeld kijken tijdens het rijden :))

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Ik ben me er in aan het verdiepen en toch lees ik vaker dat:
Zowel nokia, als windows, ook met andere merken, het er wel over gehad hebben en nog hebben, maar dat het veelal niet werkt nog.
Ik keek namelijk naar een windows 8 phone voor kennissen die dat willen, maar met offline navigatie.

Nu is er wel navfree, echter of die er voor windows phone is En wel werkt is een 2e, plus dat ze hongarije er bij moeten hebben en die heeft navfree nog niet, de wegen kaart van hungary.

Verder moeten windows phone kopers letten op 2 smaken, of ze met nokia maps komen, of met bing.
Beide kunnen niet zonder data....

Ander voorbeeld, Sygic, gratis, zou op mijn asus tablet moeten werken. Maar dat doet ie niet.
GPS is goed en werkt als een speer, weet ik door andere app's.
Mijn tablet staat zelfs in de lijst met ondersteunde sygic software devices !!

Kortom, offline navigatie op een smartphone, welk merk en type kan het echt, goed en altijd!?

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 15:13
Nokia maps kan wel zonder data werken. Je kan van te voren de kaarten downloaden.

edit: Ik had niet door dat dit zo'n oud topic was, weet niet in hoeverre dit er nog toe doet.

[ Voor 37% gewijzigd door Xghost op 27-06-2013 10:11 ]

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Xghost schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:10:
Nokia maps kan wel zonder data werken. Je kan van te voren de kaarten downloaden.

edit: Ik had niet door dat dit zo'n oud topic was, weet niet in hoeverre dit er nog toe doet.
Nou ik hoor andere berichten. Maar die telefoon kochten die mensen 3 kwart jaar terug.

En kan je dan met die nokia ook van hier tot en met/in hongarije, rijden?
Hoe weet je (de crux namelijk!) of de nokia die je bij een webshop besteld met nokia maps komt, of met bing!? (En nee, als ze duidelijk de nokia/Microsoft tekst kopieerden en plakten, toevallig die met nokia maps tekst er in, kan je alsnog 1 met bing krijgen.. daarom staat dat denk ik ook niet in de pricewatch: offline navigatie en bing/nokia maps als optie keuze.)

[ Voor 6% gewijzigd door notsonewbie op 27-06-2013 10:15 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)