Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Bij grote fabrikanten die vaak hun eigen Shell over Android draaien, zoals HTC's Sense, is het afhankelijk of de fabrikant een update uitbrengt.

Maar ik vroeg me af hoe het zit met Android Smartphones waar geen Shell overheen zit, zoals de Nexus en Chinese Android toestellen. Krijgen die altijd de laatste Android versie binnen of blijft dit toch afhankelijk van de fabrikant? Weet iemand hoe dit zit?

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 10:45

Acradavos

Poetsfanaat

marnix.moed schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:35:
Bij grote fabrikanten die vaak hun eigen Shell over Android draaien, zoals HTC's Sense, is het afhankelijk of de fabrikant een update uitbrengt.

Maar ik vroeg me af hoe het zit met Android Smartphones waar geen Shell overheen zit, zoals de Nexus en Chinese Android toestellen. Krijgen die altijd de laatste Android versie binnen of blijft dit toch afhankelijk van de fabrikant? Weet iemand hoe dit zit?
Google toestellen krijgen hun eigen updates, eveneens geldt dit ook voor de meeste andere fabrikanten. Echter heb ik geen idee hoe een onbekende chinees fabrikant ze uitrolt.

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Bedankt, dat idee kreeg ik ook steeds meer, aangezien ie geen update kreeg. Ik dacht juist speciaal te kiezen voor een Android toestel welke niet van de stallen kwam met een Shell, als HTC's Sense. Geen goeie zet geweest.