Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn oude Sony Xperia X10 heeft ineens een klein barstje in het scherm waardoor alleen nog maar de onderste helft reageert. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een vervanger.

Ik heb hem voor een jaar gehad en altijd zeer tevreden over geweest, vond het ook een zeer mooi ontwerp. Vandaar dat ik nu zit te denken om een nieuwe Sony te nemen, maar ik sta open voor suggesties!

Mijn budget ligt op 450 euro maximaal. Normaal had ik hem genomen met een nieuw contract bij T-Mobile, maar aangezien ik naar Belgie ben verhuisd ga ik mijn abonnement bij T-Mobile opzeggen.

Een telefoon gebruik ik vooral om mee te bellen. Ik speel er ook veel spelletjes op en ik vind een degelijke geluidskwaliteit en mediaplayer ook belangrijk, aangezien het een beetje stom is tegenwoordig om 2 apparaten mee te zeulen als je een MP3speler en telefoon in 1 kan hebben. Aangezien ik nogal veel in de auto zit zou het ook fijn zijn als er een beetje fatsoenlijke GPS in zou zitten.

Ik had mijn oog op deze laten vallen;

pricewatch: Sony Ericsson Xperia arc S LT18i Zwart

Ik vind het ontwerp zeer mooi en de prijs sprak me ook wel aan. Ik vind het alleen jammer dat er geen extra SD in gestoken kan worden. Hebben sommige onder jullie al ervaring met dit model? Of raden jullie het nieuwere model van Sony aan over deze? Komt deze ook een beetje overeen met mijn eisen, of kan ik dan toch echt beter voor iets anders gaan?

Alle hulp, informatie en advies word zeer gewaardeerd, aangezien ik een volledige analfabeet ben op het gebied van mobiele telefoons, en helemaal smartphones.

Bij voorbaat dank!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 01:15 ]

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Wat vind je belangrijk? Alleen het design?
Heb je merkvoorkeur?

De Arc S ken ik niet behalve van uiterlijk, inderdaad wel een mooi design. Hij ligt ook lekker in de hand vindt ik.
Als je de mp3 functie belangrijk vindt misschien de Sensation XE, 399 bij GigaVolt. Deze heeft Beats Audio en een Monster Beats Audio headset. Anders de gewone Sensation. Deze vind ik ook lekker in de hand liggen, ze zijn wel wat zwaarder en dikker.
De Samsung Galaxy S2 blijft natuurlijk ook een hele goede keuze, zeker als je van het contrast en de kleurintensiteit van Super Amoled + houdt.

Verwijderd

Topicstarter
Het design vind ik inderdaad erg belangrijk, zo niet het belangrijkste op het moment.

Ik luister naar veel muziek via mijn telefoon, dus geluid vind ik ook belangrijk. Ik zat inderdaad om deze reden te denken aan de Sensation XE, twee van mijn vrienden zijn hier ook heel tevreden over. Alleen vind ik persoonlijk de Arc S er mooier uitzien. Is er een groot verschil tussen te twee qua geluid? En is dit misschien te overbruggen met een app oid?

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-11 00:20
Anders kijk eens naar de Xperia S, pas uitgekomen, dualcore en kost 430 Euro dus perfect binnen je budget!
Heb je ook meteen nieuwste van het nieuwste en naar mijn mening is het design geweldig!