Ik heb gisteren via de klantenservice van Tele2 een Sim-Only abonnement afgesloten met BlackBerry internet 1GB voor €10,- (promo aanbieding!) en 100 belminuten voor €3, totaal €13,- per maand.
Nu belde ik vandaag nog even op om te controleren of het nummerbehoud goed is overgekomen.
Toen vroeg de vrouw van de helpdesk of ik wel een BlackBerry bij Tele2 heb gekocht, want het BlackBerry internet van Tele2 werkt alleen op een BB die via hun is gekocht.
Nu vroeg ik of zei niet in de war was met een simlock, maar nee dus niet.
Nu lijkt mij dit een heel vreemd verhaal, BIS moet gewoon op elke BlackBerry werken.
Is er iemand die ervaring heeft met Tele2 Sim-Only + BlackBerry?
Dit is een erg goedkope deal en het verhaal van medewerkster lijkt me erg onrealistisch.
edit: uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die er wat meer van begreep.
Het BlackBerry internet werkt dus gewoon voor alle BlackBerry toestellen.
Ondertussen abonnement afgesloten en simkaart wordt binnenkort bezorgd
Nu belde ik vandaag nog even op om te controleren of het nummerbehoud goed is overgekomen.
Toen vroeg de vrouw van de helpdesk of ik wel een BlackBerry bij Tele2 heb gekocht, want het BlackBerry internet van Tele2 werkt alleen op een BB die via hun is gekocht.
Nu vroeg ik of zei niet in de war was met een simlock, maar nee dus niet.
Nu lijkt mij dit een heel vreemd verhaal, BIS moet gewoon op elke BlackBerry werken.
Is er iemand die ervaring heeft met Tele2 Sim-Only + BlackBerry?
Dit is een erg goedkope deal en het verhaal van medewerkster lijkt me erg onrealistisch.
edit: uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die er wat meer van begreep.
Het BlackBerry internet werkt dus gewoon voor alle BlackBerry toestellen.
Ondertussen abonnement afgesloten en simkaart wordt binnenkort bezorgd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2012 16:50 ]