Vroeger had ik zo'n spelletje dan was je een geschutskoepel. Je kon om de beurt schieten. Dan moest je je angle en power instellen. En zo met de goede combinaties je tegenstander uitschakelen. Naarmate verder in het spel kon je vettere wapens kopen. Volgens mijn zat het woord tank in de naam. Maar ik weet de hele naam niet. Kan iemand mij daar mee helpen?
Verwijderd
Ik wete precies wat je bedoelt maar ben ook de naam kwijt.:( Oud spelletje voor de 286 was dat...
Tank attack ? Was dat niet met tanks links en rechts? Witte achtergrond? Volgens mij was dat geen PC maar een C64 spel.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Verwijderd
Dit klinkt heel erg naar scorch. Gaaf spel is dat trouwens
Heb ik nog heel erg veel gespeeld.
tank attack was het gok ik ja
heb ik gehad
maar 1 prob. kan je de speed cheat van HL
nou een beetje het zelfde
werkt op de snelheid van je cpu
dus niet speel baar
ik heb h'm dus niet!
heb ik gehad
maar 1 prob. kan je de speed cheat van HL
nou een beetje het zelfde
werkt op de snelheid van je cpu
dus niet speel baar
ik heb h'm dus niet!
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
scorch = Scorched Earth. Wij noemden het vroeger altijd Tank, misschien jij ook?
Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs
Dat klinkt wel heel erg naar Scorched Earth
ook een heel oud dosspel dat "Genocide" heten voldoet aan deze omschrijving...Op zaterdag 24 maart 2001 22:28 schreef duronrulez het volgende:
Vroeger had ik zo'n spelletje dan was je een geschutskoepel. Je kon om de beurt schieten. Dan moest je je angle en power instellen. En zo met de goede combinaties je tegenstander uitschakelen. Naarmate verder in het spel kon je vettere wapens kopen. Volgens mijn zat het woord tank in de naam. Maar ik weet de hele naam niet. Kan iemand mij daar mee helpen?
I want to live forever, so far.. so good.
wat ik ook veel gespeeld heb is 'blitzkrieg'. ook met een tank schieten...spel is minstens 15 jaar oud.
This too shall pass
Scorched Earth.
Check eens op www.download.com, daar staat vast wel ergens een freeware versie. In elk geval van een vergelijkbaar spel.
Check eens op www.download.com, daar staat vast wel ergens een freeware versie. In elk geval van een vergelijkbaar spel.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ja, dat spel ken ik wel!
Een van de eerste spelletjes die ik speelde
Een van de eerste spelletjes die ik speelde
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
er zijn daarvan veel verschillende versies van gemaakt Tank was er 1 van. Waar ik op school zat hadden we er zelf ook nog 1 gemaakt.
Hallo.... dit spel heb ik op mijn rekenmachine, heet battletank, zal je wel 200 versies van hebben. Je hebt ook met gorillaa's en bananen. lol
tampert, kriminalpolizei
Gorilla.bas
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
ik ken wel het spel delta duel voor de c64. Aan elke kant van het scherm een tank of geschutkoepel en dan schieten maar.
Verwijderd
Whoehaaa dat was/is een vette game!!Op maandag 26 maart 2001 16:51 schreef Gallus het volgende:
Gorilla.bas
Die kon/kan je ook mooi "tweaken" als je een beetje verstand had/hebt van Qbasic!
Fire Power was kewl. Kon je met tankjes helicopters en gebouwen neerschieten. Gijzelaars moest je oppikken, maar je kon er ook lekker overheen rijden
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik heb 2 versies van scorched earth, ik zal ze binnenkort ff op m'n site zetten!
Scorched earth is echt VET!!!
Scorched earth is echt VET!!!
Always outnumbered, never outgunned!
Pagina: 1