Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• mazzel123
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-11 11:17
Hallo Tweakers,
Ik zoek een vervanger voor mijn HTC desire, omdat mijn abonnement 20 juni afloopt.Wat ik eigenlijk wil is een telefoon die ongeveer even groot is, maar wel een groter scherm (4 inch) heeft en betere specs. Probleem is dat er nauwelijks aanbod is. Schermen worden steeds groter, 4,3 inch, en goede toestellen met 4 inch zijn op een hand te tellen. Ik weet dat er veel mensen zijn met een desire telefoon van twee jaar terug, dus ik vroeg me af hoe jullie hiermee omgaan? Toch maar met een groter toestel in je zak rondlopen of wachten op meer aanbod?

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 12:54
Ikzelf mag rond die tijd ook een nieuwe (jij wel iets eerder maar toch). Wacht persoonlijk zelf op de Nieuwe Galaxy S 3 die komt namelijk ook uit rond die tijd en lijkt mij zelf wel een leuke upgrade vanaf de Desire :D

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Verwijderd

Tja, ik zie geen reden om mijn Desire te vervangen. Hij doet alles wat ik wil en is snel zat.

Ik zie van jou niet echt een reden waarom je een andere telefoon wil. Ja, je abbo loopt af. So what? Mijn abbo is al een half jaar geleden afgelopen volgens contract maar die heb ik lekker door laten lopen. Zeker gekeken naar hoe het er nu voor staat in de hel van aanbieders en abbo's vind ik het wel best zo.

• mazzel123
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-11 11:17
@Joenino
De S3 zal waarschijnlijk een stuk groter zijn dan mijn desire en juist het formaat daarvan vind ik ideaal.

@Ciris
Door laten lopen van abonnement is te duur. Betaal dan 35 euro, terwijl simyo 15 euro per maand is. En je hebt gelijk, de Desire is nog steeds goed, maar scherm mag groter plus accu. En wil natuurlijk graag wat nieuws.

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-11 19:22
Ik denk dat we met z'n allen in het hetzelfde schuitje zitten, veel mensen die rond deze tijd de Desire 2 jaar geleden hebben aangeschaft(incl de Wii).
Telefoons:
4.3: S2, One S
4.0: Sony Xperia P
3.7: HTC one V, Xperia Sola

Ik vind de keuze ook lastig, one X is gewoon 4,7... Huge...

Ik ga wss voor Simyo en ik kijk dan per maand welke aanbiedingen er zijn. (mag pas in augustus verlengen)

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb gekozen voor de desire S.

Ik wilde ook graag 4 inch, maar de incredible S konden ze niet meer leveren.

Ik heb dus gekozen voor het kleinere scherm, 4.3 inch is mij toch wat te groot.

Verwijderd

mazzel123 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:29:
@Joenino
De S3 zal waarschijnlijk een stuk groter zijn dan mijn desire en juist het formaat daarvan vind ik ideaal.

@Ciris
Door laten lopen van abonnement is te duur. Betaal dan 35 euro, terwijl simyo 15 euro per maand is. En je hebt gelijk, de Desire is nog steeds goed, maar scherm mag groter plus accu. En wil natuurlijk graag wat nieuws.
Ik kan mijn abbo gewoon een paar stappen terug zetten. destijds bij t-mobile een flex abbo genomen en die kan ik nog steeds aanpassen.

Verwijderd

ik zou als ik jou was voor de s3 kiezen ;)

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
LG optimus black vind ik een heel fijn toestel, niet al te duur, mooi NOVA scherm, uitstekende Wifi connector (een stuk beter in ieder geval dan die van mijn SG S2), dun en licht.
Pagina: 1