Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Synctoy geplande taak verborgen houden

Pagina: 1
Acties:

• TheSiemNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-11 22:23
Ik heb een machine met Windows 7 Pro 64bit. Hierop heb ik Synctoy van Microsoft geinstalleerd en die maakt op de 2 uur een backup van een netwerkschijf naar deze pc. Dit werk uitstekend. Waar ik echter mee zit, is dat ik om de twee uur een pop-up krijg met die taak. Als ik bijvoorbeeld Battlefield 3 speel, dan wordt dit spel onderbroken door die pop-up. (erg fijn als je in een helicopter vliegt of met een jeep vol passagiers richting een mijnenveld).
De taak is gepland via de schedular.

Hoe kan ik er voor zorgen dat die taak geen pop-up meer geeft?

• JaltaH
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:39

JaltaH

meh

Draait die scheduled task onder hetzelfde account als waarmee je bent ingelogd? Probeer dan eens een ander account, bv administrator, of een nieuw account op je pc die dezelfde rechten heeft op de share.

Hier staat ook nog wat btw, misschien handig...

[ Voor 27% gewijzigd door JaltaH op 29-03-2012 12:02 ]

Careful. We don't want to learn from this.

• ThinkPad
  • Laatst online: 21:37
Volgens mij kan je ergens in scheduler aangeven dat de taak verborgen moet blijven.

Ik doe ongeveer hetzelfde, maar dan met een robocopy scriptje, en daar kan ik het dialoogvenster verborgen houden als ik dat zou willen.

Edit: Dit dus ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KZwRGeIWHzhE7uNdUM6ODBKo/full.png

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 29-03-2012 12:06 ]

• TheSiemNL
Bedankt voor de tips, verborgen stond aan, maar hij stond ook op Vista, die op Windows 7 gezet.

De taak draait onder mijn eigen profiel, maar ik ben domeinadministrator hier. Ik krij het nog even aan en anders verander ik de gebruiker even.

Mocht het opgelost zijn, dan post ik dat wel even hier, net zo netjes.

[edit, de taak laten verbergen helpt niet, wellicht is het een optie in Synctoy, maar die ken ik niet]

Zal de taak aanpassen als domeinadmin.

[ Voor 18% gewijzigd door TheSiemNL op 29-03-2012 17:33 ]

• TheSiemNL
@Jaltah, je links zijn goed! Dit heeft het probleem vooralsnog opgelost.

http://www.zxian.org/2009...t-synctoycmd-for-backups/

[update]

draait prima zo.

[ Voor 10% gewijzigd door TheSiemNL op 02-04-2012 22:33 ]

• TheSiemNL
Laatste update, alles draait nu een paar dagen en ik controleer het geregeld. Ik heb er alle vertrouwen in.

Jaltah, nogmaals bedankt voor je link, het plaatsen van die aangepaste executable heeft het gedaan.
Pagina: 1