Ok ik weet dat dit een grijs gebied is maar een gewaarschuwd mens...
Iemand was er blijkbaar zwaar van overtuigd dat het einde van ME3 een 1-aprilgrap was en het 'echte' einde op die dag geunlockt zou worden
hij stuurde me vanmiddag dat z'n av-client (MSSE) op tilt sloeg toen hij ME3 probeerde te starten met zijn datum op 1 April, en of ik even over internet mee wou kijken omdat hij bang was voor z'n belangrijkste wachtwoorden.. en inderdaad; ZBOT/Passwordstealer in %TEMP% bij start ME3.exe na datumswitch, game start niet. Bij andere datums en/of executables geen problemen. Manual scans van Security Essentials/Malwarebytes/Norton Antivirus/Kaspersky vonden na reboot niets in de directory of een full system scan.
10 minuten geleden krijg ik een berichtje "raak bij nog 3 gasten"
Mijn vraag is; zou het in theorie mogelijk kunnen zijn dat zoiets evils in een wereldwijd verspreidde iso is verstopt, nergens door scanners is opgemerkt en straks op 1 april bij piraten globale koppijn gaat bezorgen? en is zoiets "stealth timed surprise" eigenlijk al eens eerder voorgekomen (op mega-grote schaal en een game)?
Ik ben er zelf nog steeds van overtuigd dat ze met z'n allen 'pech' hebben gehad met een verkeerde bron maar anders...*ril*
Iemand was er blijkbaar zwaar van overtuigd dat het einde van ME3 een 1-aprilgrap was en het 'echte' einde op die dag geunlockt zou worden

10 minuten geleden krijg ik een berichtje "raak bij nog 3 gasten"
Mijn vraag is; zou het in theorie mogelijk kunnen zijn dat zoiets evils in een wereldwijd verspreidde iso is verstopt, nergens door scanners is opgemerkt en straks op 1 april bij piraten globale koppijn gaat bezorgen? en is zoiets "stealth timed surprise" eigenlijk al eens eerder voorgekomen (op mega-grote schaal en een game)?
Ik ben er zelf nog steeds van overtuigd dat ze met z'n allen 'pech' hebben gehad met een verkeerde bron maar anders...*ril*
[ Voor 8% gewijzigd door Interlace84 op 28-03-2012 23:45 ]