Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!
Wat je wil is de DIR615 instellen als wireless bridge (dat helpt al als je gaat Googlen).
Wat ik erover kan vinden is dat met de stock firmware (de firmware van de leverancier) dit niet mogelijk is. Echter...hier staat hoe je met behulp van DD-WRT (alternatieve software) dit kan instellen, moet je alleen DD-WRT installeren.
Ben benieuwd of het je lukt en wat je ervaringen zijn...
Wat ik erover kan vinden is dat met de stock firmware (de firmware van de leverancier) dit niet mogelijk is. Echter...hier staat hoe je met behulp van DD-WRT (alternatieve software) dit kan instellen, moet je alleen DD-WRT installeren.
Ben benieuwd of het je lukt en wat je ervaringen zijn...
Eerst het probleem, dan de oplossing
Thanx lier, ik ga het uit proberen, de DIR-615 ligt hier anders toch werkeloos in de kast dus ga het er in ieder geval maar op wagen 
Als ie dan verknooid is jammer dan.. het zij zo..
Als ie dan verknooid is jammer dan.. het zij zo..
Ik ben nog niet echt bezig geweest met de DIR-615, maar ik zit eens te kijken op de D-Link website, maar de DAP-1522 zou in ieder geval moeten werken voor mij of niet (als ik er niet uit kan komen met de DIR-615), maar zou de DAP-1360 ook werken voor mij? (al heeft deze geen ingebouwde switch).
Want dan zou ik evt. nog kunnen zeggen de DAP-1360 als de Bridge en dan aansluiten op de WAN-aansluiting van de DIR-615..
Want dan zou ik evt. nog kunnen zeggen de DAP-1360 als de Bridge en dan aansluiten op de WAN-aansluiting van de DIR-615..