Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annuk
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:34
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/24nqkiv.png

Zoals in de afbeelding hierboven mogelijk al duidelijk wordt wil ik graag de DIR 615 als wireless accespoint gebruiken.

De bedoeling is dus om het draadloze signaal van de KPN Experia Box te laten ontvangen op de DIR 615, en vanaf deze met enkele UTP kabeltjes te verbinden met o.a. de Pioneer VSX-920-K of de Pioneer BDP-430
Dit om voor de VSX-920 internet radio/streaming te kunnen gebruiken en voor de BDP-430 voor de BD-Live ondersteuning. Ik wil door deze oplossing ook graag gebruik maken van de iControlAV app (android) om deze beide aan te sturen.

De grote vraag is dus, is dit mogelijk? en zoja hoe precies? (ik ben beetje errug noob in het instellen met zoiets)

BvD

Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-05 21:21

lier

MikroTik nerd

Wat je wil is de DIR615 instellen als wireless bridge (dat helpt al als je gaat Googlen).

Wat ik erover kan vinden is dat met de stock firmware (de firmware van de leverancier) dit niet mogelijk is. Echter...hier staat hoe je met behulp van DD-WRT (alternatieve software) dit kan instellen, moet je alleen DD-WRT installeren.

Ben benieuwd of het je lukt en wat je ervaringen zijn...

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annuk
Thanx lier, ik ga het uit proberen, de DIR-615 ligt hier anders toch werkeloos in de kast dus ga het er in ieder geval maar op wagen :)
Als ie dan verknooid is jammer dan.. het zij zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annuk
Ik ben nog niet echt bezig geweest met de DIR-615, maar ik zit eens te kijken op de D-Link website, maar de DAP-1522 zou in ieder geval moeten werken voor mij of niet (als ik er niet uit kan komen met de DIR-615), maar zou de DAP-1360 ook werken voor mij? (al heeft deze geen ingebouwde switch).

Want dan zou ik evt. nog kunnen zeggen de DAP-1360 als de Bridge en dan aansluiten op de WAN-aansluiting van de DIR-615..